Ga naar inhoud

Digitale camera, foto's op tv kijken


Aanbevolen berichten

dit moet dus met een snoertje kunnen, maar wij hebben standaard niet van die aansluitingen op de tv. Kan het dan wel als we het met een SCART converter doen? [img:9595b344c6]http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servicesupport/techsupport/Consumer/14084/Images/Convertor.jpg[/img:9595b344c6] zoiets dus? of zoiets? [img:9595b344c6]http://www.consolesandgadgets.co.uk/catalog/images/sitepictures/nintendo/scartadapter.jpg[/img:9595b344c6] het kabeltje bij de camera heeft 2 tulips, een gele en een zwarte. Ik wil het liever niet steeds met videocd's doen, omdat nogal veel cd's gaat kosten.
Link naar reactie
[quote:227682e1c8="sjouwer"]zeker weten dat het kan de gele tulp gaat over de gele contra (is beeld) de zwarte (is eventueel voor geluid) gaat op de (als ik het goed heb) rechter geluids kanaal (rood)[/quote:227682e1c8] maakt het nog uit welke van die 2 ik neem? het geluid is dus alleen voor de filmpjes of als je de microfoon gebruikt want je hebt niet veel aan geluid bij foto's :P
Link naar reactie
[quote:0d1480d6b9="sjouwer"]zeker weten dat het kan de zwarte (is eventueel voor geluid) gaat op de (als ik het goed heb) rechter geluids kanaal (rood)[/quote:0d1480d6b9] De zwarte gaat over de witte/linker kanaal en wordt bij gebruik van één stekker automatisch omgezet naar mono signaal over beide luidsprekers, ervan uitgaande dat je een stereo tv hebt. Op de onderste afbeelding is met enig fantasie het woord mono te herkennen bij de witte aansluiting.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...