Ga naar inhoud

kan medium niet afspelen in elk station


Aanbevolen berichten

misschien is hier iemand die mij kan helpen met een pc probleem. als ik cd rom of iets dergelijks in een station doe,dan kan het station het medium niet lezen maar herkend hem wel. en moet de pc opnieuw opstarten om het medium te laten afspelen. heb al in de bios gekeken en apperaten werken correct en probleem oplosser van windows xp kan er ook niet uit komen. en in apperaat beheer werkt ook alles prima volgens apperaat beheer. dit probleem heeft zowel de 3,5" en cd writer,dvd/cd rom station. wie weet hier de oplossing voor ??
Link naar reactie
[quote:98ecda86cb="dave76"]mobo bedoel je moederbord ? probeer wel beetje in duidelijke taal te schrijven :-? [/quote:98ecda86cb] Voor ons is dat duidelijke taal. [quote:98ecda86cb]want ben geen computer wizkid is vakundig is in technische termen.[/quote:98ecda86cb] En zo te zien ook niet al te vakkundig wat betreft spelling/grammatica. :P
Link naar reactie
[quote:4f9d5d65e9="dave76"]mobo bedoel je moederbord ? heb een pentium 3 450hz compac presario 5296 pc. probeer wel beetje in duidelijke taal te schrijven :-? want ben geen computer wizkid is vakundig is in technische termen. ben ook al op zoek geweest voor drivers maar die zijn er niet voor win xp prof.[/quote:4f9d5d65e9] En als je even de helldesk belt?
Link naar reactie
[quote:7f0d50611a="double_V"]@DPB: iets minder mag ook wel. Niet iedereen is een tech-goeroe zoals jij... :-?[/quote:7f0d50611a] Hmm.....weer iemand die m´n naam verkeerd schrijft. Niet erg, maar toch raar (is inmiddels al wel 10x gebeurd) :-? Hoezo iets minder??? Scheld ik hem uit ofzo? Ik geef gewoon aan dat mobo geen "onduidelijke taal" is, maar een veelgebruikte term. EDIT: da´s beter! :wink:
Link naar reactie
[quote:b3c267eea3="DBP"]Ik geef gewoon aan dat mobo geen "onduidelijke taal" is, maar een veelgebruikte term. [/quote:b3c267eea3] Voor sommige mensen wel... Als ik mn moeder zou vragen wat een mobo is zou ze dat echt niet weten. (niet dat ze weet wat wat een moederbord is maar oke.. :P maar ze weet dan iig wel dat het over computers gaat.. en als ik mobo zeg of schrijf niet.) Maar oke, back O.T...
Link naar reactie
[quote:b02a4f948b="dave76"]ik had iedergeval niks gedaan aan me pc,omdat deze pc altijd wel stabiel was. Enige wat ik doe met de pc is muziek downloaden en branden en cd hoesjes printen en zo nu dan forummen. maar iedergeval bedankt en zal is kijken op de site van compac :)[/quote:b02a4f948b] // Moraal modus :Foei, je mag geen illegale muziek downloaden //einde moraal modus. Dave, laat even weten of je nog wat gevonden hebt..
Link naar reactie
hmmm maar wat is illigaal hahahaha,uit onderzoeken is maar gebleken dat maar 2 % door het downloaden van muziek de platenbazen het in hun zak voelen.maar van die grote maatschappijen kan je makkelijk jatten maar van die kleinere moet je wel met je poten vanaf blijven. einde moraal :wink: maar even op terug te komen met het pc probleem, ben gisteren naar de winkel geweest en die zeiden dat er dus een station kapot was en dat de IDE verstoord werd en moest alles 1 voor 1 ontkoppelen en aan koppelen weer en gedaan maar nog steeds hetzelfde probleem. ben voor drivers wezen zoeken maar niet gevonden voor xp maar wel voor win95,98 bla bla. enige optie dat ik nog heb, is dat ik de pc in reperatie moet gaan gooien :( en dat hier ook geen concrete oplossing wordt voorgeschoteld gaat me dat geloof ik veel centen kosten :( can anyone help me please! :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...