Ga naar inhoud

Xbox-Modding??


Aanbevolen berichten

Ik heb al veel site gezien van voltooide case modding kasten en vraag me af kan je ook je xbox gaan modden of is dat te riskant?? hier een voorbeeld.. 8) [img:a853222b3c]http://members.home.nl/geertvl/projecten/xbox_white/DSC00052.JPG[/img:a853222b3c] dat wil ik namelijk ook en hoeveel gaat het ongeveer kosten.. :roll: :wink:
Link naar reactie
casemodden kan heel veel geld kosten, maar je kunt ook voor weinig geld een leuke mod maken. Wat wil je allemaal gaan modden?? Zelf heb ik geen xbox en heb er nog niet heel vaak op gegamed (heel af en toe), dus heb niet heel veel verstand van xboxen, maar zo te zien is daar alleen de buitenkant gespoten en een karakter LCD geplaatst. OVer spuiten: in het proc/koeling/overklok forum staat in de startpost van het grote casemod topic hoe j goed je kast kunt spuiten. Dit geld ook voor je xbox, dus eerst goed schuren/ontvetten/stofvrij maken, daarna primer spuiten, dan indien nogdig nog wat schuren en stofvrij maken en de definitieve kleur spuiten. reken voor een spuitbus 5-6 euro en voor kleefdoekjes 75 cent voor een pak en amonia (die je verdund) hebben jullie vast ook nog wel staan... Over het LCD. Ik heb net een 20x4lcd binnen (via een Inkoopactie) voor 24euro exclusief verzendkosten. Normaal is dit duurder. een lcd bestaat uit een scherm een set met onderdelen die je nog moet solderen. Ik heb een gesoldeerde gekocht, maar zelf solderen is natuurlijk goedkoper. Kijk eens op htvision.nl of op inkoopactie.net (futurelec IA, lees ook goed wat een IA is en hoe lang dit duurt!!!). Verder kun je het verlichten met LED's een CCFL's. Ik weet niet of een xbox ook van die molex stekkers heeft, maar een 12/5 volt lijn moet je wel kunnen aftappen... Lees anders een de startpost van het grote casemod topic. Misschien krijg je dan nog meer ideeen... en voor spuiten moet je natuurlijk alles afplakken, dus je xbox moet open en dan vervalt je garantie vast ook...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...