Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

roytjah, ik krijg nu geen beeld hoe kan dat weet jij op lossing hoe ik moet doen. superaug ***************************************** de vraag was>>> kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn webcam opgang krijg, als ik mijn webcam aan zet dan kan ander niet zien hoe lost ik dit>>>webcam heet creative webcam
Link naar reactie
je moet msn laten herkenen dat je een webcam hebt. je moet daarvoor naar de lijst waar al je contactpersonen in staan en daar boven in kies je "extra" daar klik je op en er komt een tablad er uit. nu zoek je naar "wizard beeld en geluid afstemmen" volg de stappen en als je klaar bent eventjes msn opnieuw opstarten en je hebt beeld en geluid...
Link naar reactie
ik neem aan dat er een usb stekkertje aan de camera vast zit en die vervolgens naar de usb poort toe gaat naar de computer.. het zou mischien kunnen dat dit de oplossing zou kunnen zijn: 1: kabel defect 2: computer kan geen verbinding maken met de camera 3: juiste software geinstaleerd? 4: software moet nog geinstaleerd worden 5: brand het lampje wel van de camera 6: kan windows xp hem wel opstarten (kan je zien in "deze computer") 7: is de camera wel op de goede usb poort aangesloten. (kan best zijn dat hij op één van de usb poorten is geinstaleerd) controleer dit eerst eventjes en als niet niet lukt dan hoor ik van je.. groetjes, Roytjah
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...