Ga naar inhoud

SuperrrRrrR PC?


Aanbevolen berichten

heey mensen... Ik heb een PC die ik graag zou willen uitbouwen...maar kmoet even jullie mening hebben over de pc zelf en de uitbreiding (of de PC dan geschikt is voor te gamen) PC nu(beloangrijkste onderdelen) - Geheugen: 512 MB Ram - Harde schijf: 160GB - Videokaart: ATi Radeon 9800PRO 128 MB (€ 409,00) - toetsenbord: Logitech Internet Navigator SE - muis: Logitech Optical wheel mouse - Processor: Intel Pentium 4 3,0 Ghz --> Hyper treading WIl ik er nog bij: - geheugen: 512 MB Ram - Harde schijf: 160 GB - Muis: Logitech MX 510 - Printer Canon i560X Is(wordt) dit dan een goeie game-pc? Als jullie nog dingen weten die er PER SE in moeten zeg het me dan. En ik wete bijvoorbeeld niet hoe ik mijn moederbord kan zien (type) en voeding en behuizing dus daarom staan die dingen niet in het rijtje Maar als jullie dingen hebben van "jah'die moeten er egt nog in, zeg het mij! groten Bas
Link naar reactie
Extra geheugen is altijd prettig, vooral bij zeer zware games. Een extra HDD zal je PC echter niet sneller maken, het biedt wel meer opslag natuurlijk ... :wink: Maar ook zoals die PC nu is zou je de alle zware games moeten kunnen spelen in hoge resoluties/hoog detail. Heb je daar nu problemen mee dan? De upgrade die je voorstelt zal dat niet oplossen.
Link naar reactie
oh wacht sorry verkeerd gelezen je hebt die bovenste onderdelen al... [size=9:5e8918f7af]dolletjes hyperthreading kijk liever voor een amd64 aangezien die het beste performan in games ook is een 9800pro maar iets van 200/220 euro dus kijk voor een X800Pro als dat je budget is[/size:5e8918f7af] ook is 1 gig ram aan te raden moederboard zien? maak de kast eens open ;) kijk op de bon? Goeie koptelefoon is wel een pre met gamen vind ik een printer niet :P
Link naar reactie
Je zou kunnen proberen je videokaart te verkopen een een Geforce 6800 ultra kunnen kopen of een Ati X800 XT. Die zijn duur maar dan heb je (als je ook nog een extra staafje ram koopt) een super pc. Maar ga als eerst eens in de handleiding van je moederbord na of je computer wel ondersteuning heeft voor "Dual-Channel" geheugen. Dan kan je computer een stuk sneller worden. Ook zou je een apart besturingsysteem kunnen installeren, omdaar je games in te doen. Schakel je gewoon het internet uit via apperaatbeheer en dan heb je ook geen firewall en antivirus nodig. Dat kan ook weer prestatiewinst leveren (Kun je wat meer info schrijven, bijvoorbeeld wat voor moederbord je hebt. (met Everst Home Edition vormalig AIDA32 kun je heel wat uitlezen. Veel succes
Link naar reactie
[quote:ce3ee7acde="vdkleijn"]Je zou kunnen proberen je videokaart te verkopen een een Geforce 6800 ultra kunnen kopen of een Ati X800 XT. Die zijn duur maar dan heb je (als je ook nog een extra staafje ram koopt) een super pc. Maar ga als eerst eens in de handleiding van je moederbord na of je computer wel ondersteuning heeft voor "Dual-Channel" geheugen. Dan kan je computer een stuk sneller worden. Ook zou je een apart besturingsysteem kunnen installeren, omdaar je games in te doen. Schakel je gewoon het internet uit via apperaatbeheer en dan heb je ook geen firewall en antivirus nodig. Dat kan ook weer prestatiewinst leveren (Kun je wat meer info schrijven, bijvoorbeeld wat voor moederbord je hebt. (met Everst Home Edition vormalig AIDA32 kun je heel wat uitlezen. Veel succes[/quote:ce3ee7acde] x800xt werd pas echt beter dan een x800pro bij 3400+ of hoger. dual channel scheelt niet heel veel, aantal procenten. Maar alles is natuurlijk meegenomen. apart besturingssysteem is niet nodig. Een apart profiel waar je zulke dingen + alle overbodige services uitschakelt is volgens mij al voldoende.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...