Ga naar inhoud

[printers] Problemen: Laserjet 1300 met JetDirect 500x


Aanbevolen berichten

Hallo mensen! Ik heb te veel problemen met mijn nieuwe HP Laserjet 1300 die ik aangesloten heb op de JetDirect 500x printerserver naast een HP Deskjet 920C. Vaak loopt de printer vast (veel papier tegelijk wordt ingeslikt en loopt vast, daarna komen er gigantische partijen onzin uit (meestal één regel symbolen)) waarbij de hele server ermee ophoudt (andere printer is ook niet meer aan te spreken). Ook komt de volgende fout zeer vaak voor: PCL XL error Subsystem: IMAGE Error: MissingData Operator: ReadImage Positio 12 Wat gaat hier fout??? Kan ik er wat aan doen? Het gebeurt zo'n beetje iedere week!!! De printerserver zit overigens aan een HUB aangesloten die weer aan een Switch op een wireless router zit aangesloten waar ook weer een switch aan zit. Vooral de computers het verst van de server af lijken er het meest last van te hebben! verigens hebben we net een nieuwe (vergelijkbare) router, daar kan het dus niet aan liggen. Thanks! Jasper
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...