Ga naar inhoud

De beste sound voor te gamen


Aanbevolen berichten

Mijn vraag luid wat zijn de beste speakers voor (online)games...maar ik zeg je alvast...op mijn kamer kan geen surround...maar er moet altijd een alternatief zijn. Dus als 1 van jullie iets weet. meld het eventjes Er zijn reacties binnen gekomen van dat je je boxen van je cd-speler erop aan kunt sluiten...maar heeft iemand anders een andere altenatief? zeg het me SLiciej
Link naar reactie
[quote:5c88bd3a3d="Vandread"]koptelefoon.....[/quote:5c88bd3a3d] Daar zou ik dan ook inderdaad voor gaan. Wist je dat Zalman een 5.1 koptelefoon in het assortiment heeft? Deze schijnt echt verdomd aardig te klinken. Vraag mij niet hoe ze een 5.1 set in een koptelefoon weten te proppen, maar het schijnt te kunnen. Kijk maar eens hier: [url]http://www.spacepromotion.nl/index.php?pnr=04&lvc=5[/url] Daar staat 'ie voor €55. Groetjes van Jan Willem.
Link naar reactie
wat is je budget? ik zou het wel weten hoor, gewoon [edit]2[/edit] zware topjes en 2 flinke 18" woofers (18lw1400 ofzo :P) gaat lekker hard :lol: maar nou even serieus, als je een budget geeft dan valt er nog wat over te zeggen, logitech heeft vaak wel mooie setjes, koptelefoon zijn de meningen verdeeld over, ik vind het helemaal niet fijn dat ding de hele tijd op je kop bah edit: je kan een 2.1 setje van us blaster halen, die gaan best hard en blijven goede sound geven ook als ze echt hard moeten,
Link naar reactie
[quote:fcbbea22b5="Sliciej"]ah jah oke maar heeft het ook zin om mijn installatie erop aan te sluiten... het zijn 2 boxen ieder 50 watt van het merk kenwood (er zit een voorverstrker en achterverstreker bij)[/quote:fcbbea22b5] 50 wat kan je erop aansluiten ja, voorversterker gebruik je om een draaitafel zo te versterken dat je hem op een versterker aan kan sluiten, een eind versterker (meestal de versterker bij hifi) regel je het volume mee, of heb je 2 versterkers en regel je met de voorversterker het volume? je moet iig even zoeken naar de ingan achterop (meestal tulp) waar iets bij staat in de trent van aux in of dvd/video in. het andere stuk van de draad doe je aan de speaker uitgang van je pc, meestal 3,5mm jack. je hebt dus [url=http://www.new-line.nl/webshop/view.asp?i=6019]zo'n[/url] kabel nodig
Link naar reactie
ah bedankt pcguy.... Maar ik heb dus 2 versterkers uhmz....nou ik heb boven dus de kenwood compact disc player daaronder staat de kenwood stereo amplifier/tuner (de radio owk) (versterker) daaronder staat de kenwood stereo double auto reverse cassette daaronder staat de kenwood stereo power amplifier equalizer (versterker) dus ik heb 2 versterkers.....de eerste met die aux ingangen de 2de met de boxen aansluitingen Hoe moet ik zoiets doen?
Link naar reactie
op de ampflier/tuner unit zit een ingang, daarop sluit je die 2 tulp stekkertjes aan en dan druk je op de voorkant op aux. dan zou het moeten werken. snap je? dus speakerout van je pc > kabeltje > 1e versterker en dan op de aux stand op de 1e versterker en dan zou je geluid moeten krijgen.
Link naar reactie
je hebt een versterker waar de tuner bij in zit toch? daarop sluit je je pc aan met zo'n kabel. vervolgens kan je waarschijnlijk op die versterker kiezen voor: cd, tape, tuner, aux, phono, mic enzovoorts. daar kies je voor aux (kan zijn dat het iets anders heet hoor, line of dvd/video in oid) verder zet je dan de versterkers en de pc aan en je zou het geluid over je kenwood boxen moeten sturen. als je het nog niet snapt, kan je dan een duidelijke foto ervan maken (liefst voor en achterkant anders alleen voorkant als achterkant niet gaat)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...