Ga naar inhoud

een vriend van mij zoekt een redelijke pc voor weinig


Aanbevolen berichten

[quote:36db209660="jeremyvandenbroek"]hij wil niet te veel kwijt aan een pc wil er wel een cd brander in hebben en een beetje spelletjes kennen spelen(hij is geen hardcore gamer, dus heeft niet de nieuwste videokaart nodig) heeft niet zo veel verstand van pc's en daarom roep ik jullie hulp in[/quote:36db209660] Wauw. :roll: Budget? Voorkeur aan winkels?
Link naar reactie
Ik zou in deze richting denken: Kast: AOpen QF50C > 59 euro Mobo: Asrock K7S8XE 3.0 > 45 euro CPU: Athlon xp 2500+ > 89 euro Geheugen: 512 mb pc 2700 > 79 euro Videokaart: Club3d GeForce FX 5200 > 65 euro Harde Schijf: DiamondMax Plus 9 (80 GB) > 65 euro Cd-brander: AOpen combo cd-rw/DVD > 49 euro (geluidskaart zit op het mobo) Totaal: 451 euro De prijzen komen van Alternate.nl, maar er zijn natuurlijk meer winkels.
Link naar reactie
[quote:b46f0fb128="jackdegek"]Ik zou in deze richting denken: Kast: AOpen QF50C > 59 euro Mobo: Asrock K7S8XE 3.0 > 45 euro CPU: Athlon xp 2500+ > 89 euro Geheugen: 512 mb pc 2700 > 79 euro Videokaart: Club3d GeForce FX 5200 > 65 euro Harde Schijf: DiamondMax Plus 9 (80 GB) > 65 euro Cd-brander: AOpen combo cd-rw/DVD > 49 euro (geluidskaart zit op het mobo) Totaal: 451 euro De prijzen komen van Alternate.nl, maar er zijn natuurlijk meer winkels.[/quote:b46f0fb128] hmm, ik zal voor 50 euro extra een Radeon9600(pro) halen, omdat er wel wat op gegamed moet worden.
Link naar reactie
Als ik die vriend was zou ik nog even door sparen, ik doe dat namelijk ook. Al zou ik heel graag nu een nieuwe hebben, maar als je nu de wat mindere onderdelen koopt kan je over een half jaartje weer aan de gang en dat is gewoon zonde dus laat hem proberen ongeveer 800 euro te sparen dan kan je een heel mooie computer kopen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...