Ga naar inhoud

Cartridge WeCare weigert dienst


Aanbevolen berichten

Ik heb een maand of 2 een cartridge in mijn HP 970Cxi (kleur). En die weigert nu dienst. Hij is beslist niet leeg. Zodra de klep van de printer dicht is, gaat het foutlampje knipperen. Door te wisselen met de oude cartidges ben ik er achter gekomen dat het gaat om de kleurencassette. Ik heb de contactpunten op de printer schoongemaakt, en ook op de cartridge. Oude lege cassettes (overigens niet van WeCare) doen het wel Maar helaas............. Iemand een idee, tip of truc?
Link naar reactie
[quote:fce942b68f="Nelson Lau"]Ja, je moet eens kijken bij jqink.nl waar een artikel staat om de printer om de tuin te leiden waardoor die denkt dat je cartridge vol is. Het betreft de zogenaamde plakband plak-en-verplaats methode op de contactpuntjes en zo een interne reset verkregen wordt.[/quote:fce942b68f] Mja, ik ken het öm de tuin leiden"van een cartridge. Ik vul ze zelf al sinds jaren zelf bij. Maar dat was het probleem niet, de cartridge was nog zeker voor de helft vol (ook softwarematig gaf hij dat aan). Wat er wel aan de hand was/is weet ik niet, maar na wat heen en weer geschuif doet-ie het weer. Waarschijnlijk toch iets met de contacten.... Maar allemaal bedankt voor het meedenken!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...