Ga naar inhoud

iemand deze digitale camera gezien?


Aanbevolen berichten

Ik heb nu deze camera: http://members.lycos.nl/pistolenpaul2001/Plaatjes/Spul/006.jpg Merk: MR97310 VGA Dual Mode Camera :-? Super simpel ding (niet gekocht ofzo hoor, gekregen :) ) maar er zit 64MB geheugen in.. Als ik deze camera wil uitlezen moet ik via een programma verbinding maken met die camera... (heet Marscam) Ik zie verder ook dat er opeens een netwerkverbinding bij is gekomen.... [quote:34e643f5ad] [ Microsoft TV/Video-verbinding ] Netwerkkaarteigenschappen: Netwerkkaart Microsoft TV/Video-verbinding Interfacetype Ethernet Hardware adres 00-00-00-00-00-00 Verbindingsnaam LAN-verbinding 2 Verbindingssnelheid 30 Mbps MTU 4082 bytes DHCP huur verkregen 7-7-2004 18:30:21 DHCP huur loopt af 7-7-2004 18:30:21 Bytes ontvangen 0 Bytes verzonden 0 Netwerkadapteradres: IP / SubNet Mask 4.0.1.0 / 255.255.255.255[/quote:34e643f5ad] ( let vooral op de datum....) maar deze camera maakt dus via usb een soort netwerkverbinding...... Hoe kan ik nu zorgen dat ik hem als usbsticky kan laten spelen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...