Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

hallo ik heb probleem ik heb nu een pc in elkaar gezet maar nu is de HD super traag. als je daar games op speelt blijft hij heel lang door laaden wat bij een ander pc die niet zo snel is als dezen gewoon wel loopt ook al zijn de drivers gewoon insteleert toch blijft hij heel traag weet julie mss wat het kan zijn. Asus P4C800-E-Deluxes bios 1.6 P4 2.6 Ghz 800 Fsb Maxtor 8 mb cache 160GB Fluid Bearring! Diamond Max 9 Plus Nec 1300 a DVD brander Q-tec 400 watt ati 9600 pro 1 Gb DDR Corsair XMS Twin 333 -2-2-2-5-T1 die DVD brander en de HDD zit niet op de zlef de kabel en staan allen 2 op master vast badenkt CYRAX
Link naar reactie
[quote:f5d8e53247]die DVD brander en de HDD zit niet op de zlef de kabel en staan allen 2 op master[/quote:f5d8e53247] Correct me if i'm wrong: Maar.. je moet de harde schijf en cd drive NOOIT op ééndezelfde kabel zetten. Verder moet je ze ook NOOIT allebij op master zetten maar gewoon 1 op master en 1 op slave of beide op Cable Select!
Link naar reactie
[quote:f0346b5650="HardTrance"] [quote:f0346b5650]die DVD brander en de HDD zit niet op de zlef de kabel en staan allen 2 op master [/quote:f0346b5650] Correct me if i'm wrong: Maar.. je moet de harde schijf en cd drive NOOIT op ééndezelfde kabel zetten. Verder moet je ze ook NOOIT allebij op master zetten maar gewoon 1 op master en 1 op slave of beide op Cable Select! [/quote:f0346b5650] Ze zitten niet op 'de zlef de' kabel toch? :P
Link naar reactie
Hoe wordt de HD in het BIOS gedetecteerd ? UDMA 5 Heb je een 80-polige kabel gebruikt en de juiste kant op het mobo aangesloten ? Alle mobo drivers geinstalleerd ? Je gebruikt XP, Zit je op SP1 ? Check voor de zekerheid de DMA SPyware of zo. gechecked ? == off topic : sinds een paar jaar maakt het niet uit (bij courante mobo's en dat is deze asus zeker) werken de ide kanalen onafhankelijk (Dus de slave vertraagt de master of omgekeerd niet) Noot : wat noem je traag ? Hoeveel mb is je videokaart ? Volgens mij is dit een cross post, is ook bij games dacht ik
Link naar reactie
Nieuwe computer? Windows opnieuw geinstalleerd of gebruik je een al bestaande oude installatie? Het lukt mij wel eens, bij verwisseling van harde schijven met een verschillend protocol (bv UDMA2, UDMA5, gewoon Pio4), dat de IDE driver van slag raakt. Controleer onder Apparaatbeheer of er vraagtekens of uitroeptekens bij de IDE controller staan. Zo ja, dan zit daar je probleem. Tja, als een HD gewoon echt traag is, dan is die aan het kapot gaan.
Link naar reactie
window Xp met Sp 1 zit er nieuw er op en alles zit goed insteleert er staan geen ? tekens en wat ik traag noem als je op dezen pc planteside speel blijft de HD lamp braden en is de game niet te speelen maar op een ander pc met een asus ?? P4 2.4 Ghz 533 FSB 1500 mb DDR 333 mhz 1x 80 Gb HDD met 7200 Rpm 2 mb loopt hij gewoon soepel maar op dezen pc niet en ja er zit 80-polige kabel er op ps:op de ander pc loopt de DDR in dual channel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...