Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan een fax te gaan gebruiken, nu heb ik daar totaal geen ervaring mee. Ik wil het liefste mijn 'All in One' voor faxen gaan gebruiken. Alleen hoe werkt dat dan precies? Ik wil het liefste geen ISDN gaan gebruiken, maar gewoon mijn normale telefoonnummer ook voor het faxen gaan gebruiken. Is dit mogelijk en sluit ik de fax dan gewoon aan als ik dat ook zou doen met een extra telefoon? Hoe gaat het faxen dan? Doe ik dit via de computer of niet? Heb ik er een abonnement voor nodig bij KPN? Kortom: wie kan mijn precies uitleggen hoe het faxen in z'n werk gaat en wat ik ervoor nodig heb/moet doen? Alvast mijn dank. :)
Link naar reactie
[quote:02ed9c9a02="plextor"]als je een printer fax machine koopt. dan heb je nodig een telefoon aansluiting een telefoonstekker met van die gaatjes er in (er op ). die verbind je dan met je telefoon en de fax stekker komt daar op.[/quote:02ed9c9a02] En dat werkt dan gelijk? Ik heb geen faxabonnement nodig en het faxen gebeurt gewoon op het telefoonnummer dat ik nu ook gebruik kom te bellen. (ik heb/wil geen ISDN en ik snap dat ik in gesprek ben zodra ik ga faxen) Heb ik ook geen modem nodig in mijn computer om te faxen of geberut dat via de All in One en komt de computer er niet aan te pas? (Canon MP390)
Link naar reactie
Bedankt voor je reacties Plextor. Nog even checken of ik het goed begrijp. :) Het enige dat ik nodig heb om te faxen, is: - een telefoonaansluiting (incl. telefoonstekker met gaatjes) - een faxapparaat (in dit geval de Canon MP390 All in One) En that's it! :o Kan iemand dit bevestigen? Alvast bedankt!
Link naar reactie
[quote:789d3097af="Klaasje"]Bedankt voor je reacties Plextor. Nog even checken of ik het goed begrijp. :) Het enige dat ik nodig heb om te faxen, is: - een telefoonaansluiting (incl. telefoonstekker met gaatjes) - een faxapparaat (in dit geval de Canon MP390 All in One) En that's it! :o Kan iemand dit bevestigen? Alvast bedankt![/quote:789d3097af] bekijk deze link maar eens. http://www.google.nl/search?q=Canon+MP390+All+in+One&ie=UTF-8&hl=nl&btnG=Google+zoeken&lr=
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...