Ga naar inhoud

Sony fotocamera als webcam?


Aanbevolen berichten

[quote:9703accb07="FTPserver"]De meeste nieuwe camera's kun je bijna ltijd gebruiken als webcam. Die van mij namelijk ook. Dus kijk maar eens of ie met die drivers al geconfigureerd is als webcam :wink:[/quote:9703accb07] dat is geen standaard regel. Canon Powershot A80 staat dat ie niet als webcam kan in het boekje. Het is eerder model afhankeliijk
Link naar reactie
Ja, ik heb zelf ook nog niks kunnen vinden hierover. Bij Sony zelf tel je alleen mee als je de nieuwste spullen hebt :cry: . Wat betreft support via de site dan. Blijf zoeken tot ik iets gevonden heb. Oh ja, een webcam kopen zou ook nog een optie zijn, alleen niet voor mij. Daar gebruik ik zoiets te weinig voor. Steefie
Link naar reactie
[quote:b1e825725a="MichielPH"][quote:b1e825725a="Ederveen"]Sony DSC-P71 is 'webcam-geschikt'. Je hebt wel een video-in ingang nodig op jouw videokaart. TV-kaart is ook toereikend.[/quote:b1e825725a]Dan is-ie toch niet webcam geschikt? Dat vind ik pas als je met alleen een usb-kabeltje er een webcam in kan toveren.[/quote:b1e825725a] Tsja, dat is simpelweg een meningsverschil... :-?
Link naar reactie
interessant meningsverschil. Als je die sony op de video-in aansluit, wat laat ie dan zien op de pC ? Als je de sony zegt om een videoopname te maken en je moet hem dan capturen, bedoel je dat ? Ja, dan is dat niet webcam geschikt volgens mij. Camera kunnen dcht ik tussen de 15 sec en 3 minuten video opnemen. Of bedoel je sluit sony op video-in en dan zet je hem aan en dan laat ie de beelden zeg pakweg 24 uur zien ? Dat is volgens mij webcam of bedoel je wat anders.
Link naar reactie
[quote:73b8775bdd="Bosje"]interessant meningsverschil. Als je die sony op de video-in aansluit, wat laat ie dan zien op de pC ? Als je de sony zegt om een videoopname te maken en je moet hem dan capturen, bedoel je dat ? Ja, dan is dat niet webcam geschikt volgens mij. Camera kunnen dcht ik tussen de 15 sec en 3 minuten video opnemen. Of bedoel je sluit sony op video-in en dan zet je hem aan en dan laat ie de beelden zeg pakweg 24 uur zien ? Dat is volgens mij webcam of bedoel je wat anders.[/quote:73b8775bdd] Optie 2.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...