Ga naar inhoud

Ongeldig volume D:/


Aanbevolen berichten

Ik heb ff een nieuwe registratie gedaan omdat mijn naam nergens op sloeg. Ben dus nog steeds hetzelfde. Maar kan het er ook aan liggen dat er meerdere CD's zijn? Want hij zegt dat altijd of als je een Cd zou moeten wisselen of aan het eind van de installatie. Als het aan het eind gebeurt is de installatie wel goed gegaan,.
Link naar reactie
[quote:a2c6e8200f="Mister-X"]Op de andere comp lukt het we lmaar die is zo sloom dat het spel niet werkt :S ?Ik zla de temp files eens weggooien maar ik denk niet dat het daaraan ligt.[/quote:a2c6e8200f] leeg ook je temporary internet files eens ik heb dit op een ander forum gevonden dus probeer het maar anders weet ik het ook niet. ik ga even naar een vriend toe die krijgt coolwebsearch niet weg en ik heb beloofd dat ik hem vandmiddag zou helpen (z'n pa was kwaad) ik zal dit probleem aan hem voorleggen misschien dat hij een idee heeft. ook zal ik er nog eens over nadenken.
Link naar reactie
Systeem herstel heb ik nu al 3 keer geprobeerd naar 3 verschillende data. Een iso maken wil ik niet. Ik wil gewoon weer dat dat ding het doet :( , en ik heb ook niet zoveel zin om elke keer een iso te maken. Ik heb alle temp mappen geleegd en dat helpt ook niet. Kan het misschien een hardware probleem zijn en niet software?
Link naar reactie
[quote:678dec8ea4="Mister-X"]Srry maar ik ga zelf niet aan de comp prusten, ben ik namelijk niet erg goed in. :-? Ik denk dat ik windows gewoon herinstalleer. Dan zou het moeten werken. Hoop ik... Als het dan nog niet werkt probeer ik wel wat anders. In ieder geval bedankt voor de hulp.[/quote:678dec8ea4] suc6 ermee dan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...