Ga naar inhoud

'All in One' aanschaffen


Aanbevolen berichten

[quote:4097ea2fc2="antrix"]ik heb de hp psc 2410 photosmart all in one en hij bevalt me prima je kan er zo`n beetje alles mee[/quote:4097ea2fc2] Mooi, ik stond namelijk op het punt deze printer te kopen. :) Hij komt goed uit de tests en volgens HP kan hij ook randloos printen. (met HP gemaild) Dit gaat hem dus worden. Bedankt voor de reacties!
Link naar reactie
[quote:523e96dd49="Red Dragon"][quote:523e96dd49="Klaasje"]Welke Canons kunnen dat dan wel? (All in One)[/quote:523e96dd49] MP390 kan faxen/scannen/kopieren en randloos printen. Als je de FAX niet nodig hebt dan is de MP360 en MP370 een mooie optie van Canon[/quote:523e96dd49] Heb op de site gekeken en ze zien er idd goed uit, maar de HP PSC 2410 ziet er ook goed uit. Ik twijfel tussern de Canon MP390 en de HP PSC 2410. Nu gaan de cartridges de doorslag geven, wie heeft er ervaringen met cartridges van HP/Canon voor deze printers?
Link naar reactie
Ik heb alleen ervaring met de Canon MP360 welke de zelfde patronen als de MP390 gebruikt De zwarte inkt gaat wel snel op vind ik, echter een nieuwe patroon koste maar 7 Euro, (10ml) Canon heeft inktpatronen zonder inktkop, hierdoor is een inktpatroon goedkoper, maar je moet wel om de bepaalde tijd een nieuwe kop kopen. Over de gehele linie is de Canon goedkoper qua inktverbruik
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...