Ga naar inhoud

Miele W3241 trommel krom ovaal


Ben-9

Aanbevolen berichten

Wij hebben een Miele W3241 mijn vrouw was een dekbed aan het wassen en hoorde bij het centrifuzen een klap en de machine kapte ermee ... stroom eraf deksel eraf gehaald en veren gecontroleerd alles in orde.. Toen keek ik in de trommel en draaide hem met de hand rond toen bleek dat de trommel ovaal was geworden ...machine is ongeveer 10 jaar oud Kasn ik dit repareren zonder speciaal gereedschap? een nieuwe trommel zal wel veel kosten en hoe krijg je m eruit? groet Ben
Link naar reactie
De trommel is zeker gebroken en voor zover mij bekend is een trommel ongeveer rond de 350 euro Er zijn mensen die een trommel ombouwen met een trommelkruis uit een oud type maar ken niet hoe dat zich op lange termijn houd of wie dat doet Mischien is een nieuwe machine goedkoper en als tip kan ik je dan meegeven geen vloeibaar meer en geen soda en ook heel weinig zeep gebruiken
Link naar reactie
Dank je @ miele fan Ik ben se hele dag bezig geweest om de trommel te demonteren en ben nu zover dat ik de motor en de voor gewichten en panelen verwijderd hebt maar krijg de trommel er nog niet uit denk eerst het snaarwiel er af te halen dan krijg ik meer ruimte om de trommel aan de zijkant eruit te krijgen... Er zit wel een rare vierkante moer op... Groet Ben
Link naar reactie
  • Alex sloot dit topic

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties. Stel gerust een vraag door zelf een nieuw topic te openen.
  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...