Ga naar inhoud

plextor PX-708A cdrom branden


Aanbevolen berichten

IK werk met Windows XP pro, en heb de aller laatste updates en drivers geinstalleerd van oa windows, nero 6.x en firmware van plextor px 708A Ik kan gewoon dvd's branden op mijn plextor Ik kan geen cdroms meer branden; een tijdje terug ging dat wel iK gebruik TDK cdroms dus dat moet wel goed gaan IK vraag mij af of mijn plextor kapot is of dat een bepaalde instelling veranderd moet worden Wie kan mij helpen
Link naar reactie
[quote:7ddd58c3d6="adelaar11"]IK werk met Windows XP pro, en heb de aller laatste updates en drivers geinstalleerd van oa windows, nero 6.x en firmware van plextor px 708A Ik kan gewoon dvd's branden op mijn plextor Ik kan geen cdroms meer branden; een tijdje terug ging dat wel iK gebruik TDK cdroms dus dat moet wel goed gaan IK vraag mij af of mijn plextor kapot is of dat een bepaalde instelling veranderd moet worden Wie kan mij helpen[/quote:7ddd58c3d6]Wie kan mij helpen www.plextor.be . flashen is op eigen risico
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...