Ga naar inhoud

Dig. camera: foto's saven zonder computer?


Aanbevolen berichten

ja, zo simpel is de vraag eigenlijk: kan ik op vakantie mijn foto's op een tweede kaartje, stick, ... overplaatsen zònder een laptop, computer ? 'k heb eens een beschadigd geheugenkaartje gehad en wil dus op vakantie veilig spelen door de foto's van het geheugenkaartje ook op een ander medium te plaatsen. Maar 'k vermoed dat dit zonder computer niet zal gaan... (is dus een vraag onder het motto: Je Weet Maar Nooit)
Link naar reactie
[quote:67f574b31a="Belg"]Op zich is zo'n CF kaartje een veilig opslag medium. Tenzij je natuurlijk een klein uitschuifpartijtje op de rotsen hebt en het ding zit in het zakje van je fototas die tegen de rotsbodem valt met jouw erboven op. Daar is niets tegen bestand. Ben je dat dit jaar weer van plan?[/quote:67f574b31a]Niet zo sarcastisch he ;) Maarja, wat is je meer waard. 300E om het geval van vorig jaar te voorkomen, of gewoon de gok wagen...
Link naar reactie
Oeps, nooit verwacht dat er zoveel antwoorden op zouden komen. @Belg: ah! je weet het nog? Tja, ben het niet meer van plan, maar dat was ik vorig jaar ook niet. (en je moet iedereen daar zo maar niet aan herinneren, zeg !! :evil: :evil: :evil: - :wink: ) [i:30415ccc13] een andere belg[/i:30415ccc13] @Krekel, Sjouwer en de rest: dank voor jullie info (vooral de link), maar 300 Euro voor het geval dat... vind ik dan weer teveel geld. Toch dank voor jullie antwoorden ! (ps: euro-teken krijg je niet in een post?)
Link naar reactie
[quote:0fb59783df="Passer"]Geen slecht idee, Vunce! Ik ben nog nooit in zo'n café geweest, vandaar mijn vraag: kan ik er dan mijn foto's ook niet naar mezelf thuis mailen?[/quote:0fb59783df]kan wel alleen hoeveel kan je mailbox hebben als die gemaximaliseerd is naar enkele mb is ie gauw vol, en even naar huis gaat niet (kaartje is gauw al 128 mb)
Link naar reactie
[quote:2cbfbaefd5="Krekel"]de media drive kan dit klusje wel uitvoeren bij alternate staat hij voor 269 euri's http://www4.alternate.nl/html/nodes_info/mr5s01.html Peter[/quote:2cbfbaefd5] als je toch de minder duure oplossing zoekt (ik weet niet hoe je op vakantie ga) koop een pc van €30 ofzo met een beetje creativiteit kan je hem zelfs in een vliegtuig bij je handbagage meenemen (wel met een 12" tft maar die is wel duur)
Link naar reactie
dat ding is eigenlijk niet te duur, maar wel te duur voor wat betreft kosten < > gebruiksnut. Ik zou hem alleen gebruiken tijdens die veertien dagen op een jaar en dan vind ik het weggegooid geld... idem voor die PC (alhoewel : een pc van 30 euro ???) mailbox: met 50 / 60 foto's ben ik tevreden, is dus een 25 / 30 mb - zou dus wel in mijn mailbox kunnen... Internetcafé ga ik toch wel eens goed onder ogen nemen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...