Ga naar inhoud

Verschil Chieftec behuizingen?


Aanbevolen berichten

http://www.chieftec.com/index.html Uit de site van Chieftec begrijp ik, dat er ook technische verschillen zijn. Voor zover ik even gauw gekeken heb. Ik heb zelf ook een Chieftec, maar een uitvoering zonder deurtje ervoor. Deurtje lijkt mooi, maar gaat maar naar één kant open. Kan niet zoals bij veel koelkasten omgezet worden. Op den duur lijkt het mij irritant te worden om telkens deurtje open, deurtje dicht te moeten doen. En open laten staan lijkt mij geen optie, anders kun je net zo goed een deurloze versie nemen. Maar dat is puur persoonlijk. Kast/voeding bevalt mij verder prima.
Link naar reactie
[quote:ae9cfe8895="Jank"] Uit de site van Chieftec begrijp ik, dat er ook technische verschillen zijn. Voor zover ik even gauw gekeken heb. [/quote:ae9cfe8895] Hmmm, welke technische verschillen dan? Zie het niet hoor. Deurtje is voor mij geen probleem. Mooi afgewerkt vindt ik het wel. Kijk je niet zo tegen de bays aan....
Link naar reactie
Built-in USB 2.0 / Audio Jack/ 1394 IEEE board. Bovenstaande staat niet vermeld in de beschrijving van de BX-03. Mogelijk zit het in details, ik had ook maar vluchtig gekeken en ook nu weer afwijkende omschrijvingen qua lay-out. Leg de 3 omschrijvingen eens naast elkaaar, mogelijk vallen dan meer verschillen op. Mij viel in elk geval bovenstaande zin op. Maar mogelijk zegt dat niets over de kast.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...