Ga naar inhoud

registery fout bij bijde cdrom spelers


Aanbevolen berichten

Windows cannot start this hardware device because its configuration information (in the registry) is incomplete or damaged. (Code 19) Click Troubleshoot to start the troubleshooter for this device. troubleshoot laat de boel unistalen maar bij de volgende boot vind windows ze,insteert ze en dan krijg ik ze weer niet te zien bij deze computer en staat er bij beheer dat er bovestaande fout is opgetreden vraag: hoe delete ik die registery en vooral wat moet ik deleten of maakt windhoos dan niet automatisch een nieuwe? oftewel wat moet ik doen 8)
Link naar reactie
[quote:cb89c1ac7e="=def=appelseal"]fout gegokt:) kan ik me cdspelers niet een soort van reseten?[/quote:cb89c1ac7e] Dan moet je toch zo snel mogelijk naar SP1 toe. Alles daarvoor is gokken wat het is. Je kan je cdrom speler ook fysiek afkoppelen. Dan 1-2-3 keer booten zodat alle drivers etc weg zijn. Dan pc weer uit en fysiek aankoppelen. Dan zou hij het moeten doen. (doe eerst toch de upgrade naar SP1)
Link naar reactie
ik heb het stekkertje van me mobo getrokken en daarna 3 keer kompleet aan en uit gezet(ook de stroom) daarna stekkertje erin gepropt en na/tijdens het opstarten vond die nieuwe hardwere de 2 cd spelers dus hij instaleerde ze automatisch en toen dat 'probleem met hardwere instaleren opgetreden blabla werkt waarschijnlijk niet' hoe kan ik de drivers van me cd speler compleet verwijderen want het is begonnen na gekloot met een pctvkaart die een registery verwijder tool erbij had. die waarschijnlijk iest te eiverig was. ik heb eventueel nog een andere cd speler
Link naar reactie
[quote:40ab53a0a1="=def=appelseal"]ik heb het stekkertje van me mobo getrokken en daarna 3 keer kompleet aan en uit gezet(ook de stroom) daarna stekkertje erin gepropt en na/tijdens het opstarten vond die nieuwe hardwere de 2 cd spelers dus hij instaleerde ze automatisch en toen dat 'probleem met hardwere instaleren opgetreden blabla werkt waarschijnlijk niet'[/quote:40ab53a0a1] Bosje bedoelde 3 keer opnieuw windows starten... ? of heb je dat ook gedaan? ik wil niet vervelend zijn maar volgens mij omdat je winxp via de creative manier hebt bemachtigd kan je SP1 niet installen.... je kan ook met je winxp cd *repair* doen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...