Ga naar inhoud

traag reagerende printer


Aanbevolen berichten

de pc is een pentium 2,4 met 258 ram. Dezelfde driver werd gebruikt als diegene die op de home edition stond. Wegens problemen met de software (virus) werd de professional geinstalleerd en vanaf ging het afprinten slakkentraag. Driver werd al herhaalde verwijderd en terug geinstalleerd, zelfs van het internet werd op de printersite een driver gehaald om mee te proberen. Geen resultaat echter. Groetjes
Link naar reactie
[quote:2457473aed="compbleu"]de pc is een pentium 2,4 met 258 ram.[/quote:2457473aed] Meestal is het 256 MB :wink: Met zo'n pc zou het goed moeten kunnen ja. Kijk eens in het foutenlogboek, grote kans dat er een fout is en dat daardoor de printer zo traag is. En natuurlijk de nieuwste drivers installeren.
Link naar reactie
Configuratiescherm > systeembeheer > logboeken. Het gaat dan vooral om de toepassing en systeem logboeken. Nadat je een van die gekozen hebt kan je in het menu beeld > filter het zo instellen dat hij alleen fouten en waarschuwingen weergeeft. Liever heb ik eigenlijk nog dat u via windows help naar het foutenlogboek gaat. Mijn probleem is alleen dat ik niet de exacte route ken daar naar toe, omdat ik achter een winXP Home machine zit. Bij proffesional is dat iets anders. Misschien dat het met de zoekfunctie te vinden is of dat iemand anders het weet. Het staat in ieder geval onder "Gebruik hulpprogramma's als u...." en dan geavanceerde systeeminformatie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...