Ga naar inhoud

digitaal canon/nikon


Aanbevolen berichten

Ik heb zelf een Canon G3, de voorganger van de G5. Met die camera ben ikzelf matig tevreden. Grootste minpunt, maar daar zullen veel meer camera's last van hebben, vind ik de ruis die al gauw zichtbaar wordt in wat extremere situaties. Pluspunt vind ik de krachtige accu. Volgens mij heeft de Nikon iets vergelijkbaars. Ik ben niet bekend met de Nikon 5400, de specificaties zien er in ieder geval goed uit.
Link naar reactie
[quote:7ca3eeb68c="Hans.Vosman"]Ik heb zelf een Canon G3, de voorganger van de G5. Met die camera ben ikzelf matig tevreden. Grootste minpunt, maar daar zullen veel meer camera's last van hebben, vind ik de ruis die al gauw zichtbaar wordt in wat extremere situaties. Pluspunt vind ik de krachtige accu. Volgens mij heeft de Nikon iets vergelijkbaars. Ik ben niet bekend met de Nikon 5400, de specificaties zien er in ieder geval goed uit.[/quote:7ca3eeb68c] ja de accu van de canon is beter dan van de nikon. maar ik kan niet beslissen. wie van de twee
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...