Ga naar inhoud

Xbox ventilators


Aanbevolen berichten

hey, ik wou dit dus ook. maar wat blijkt nou. die ventilator is gewoon stil (als hij gewoon schoon is enzo) alleen hij blaast lucht tegen een ding (weet niet of je hem al open heb gemaakt, maar tis zo'n zilver ding) je moet die venti maar is eraf halen maaar nog wel het stekkertje erin doen. je hoord hem dan helemaal niet. toch had ik er maar een oude pc ven. ingedaan, maar hij blijft maar lawaai maken. en je L!VE blijft gewoon, snap niet waarom je dat vraagt :D kijk ook is of je hardeschijf zo'n lawaai maakt, die van my was ook kapot en dat scheelt ok veel in geluid.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[quote:1a91aa2e87="ThaOdie"]Ik heb hem al bijna 2 jaar dus er zit al geen garantie meer op... en ik laat hem echt niet ombouwen.. ik wil wel gewoon online gamen.. 8) wel alles met zorgvuldigheid open en schoonmaken want anders ken je een nieuwe xbox kopen.,.... :lol:[/quote:1a91aa2e87] Beetje late reactie, maar probeer dan KAI (final 7) maar eens !! Is écht online gamen met de XboX, maar dan gratis .. Elke spel dat SystemLink ondersteund kan via KAI gespeeld worden. HALO, Top Spin, (ALLE) shooters, PGR2 en TOCA2 en RalliSport Challenge 2 worden VEEL online gespeeld en ZONDER haperingen !! :D Probeer maar eens !!
Link naar reactie
[quote="Flubke"][quote:1d38633587="ThaOdie"]Ik heb hem al bijna 2 jaar dus er zit al geen garantie meer op... en ik laat hem echt niet ombouwen.. ik wil wel gewoon online gamen.. 8) wel alles met zorgvuldigheid open en schoonmaken want anders ken je een nieuwe xbox kopen.,.... :lol:[/quote:1d38633587] [quote:1d38633587]Beetje late reactie, maar probeer dan KAI (final 7) maar eens !! Is écht online gamen met de XboX, maar dan gratis .. Elke spel dat SystemLink ondersteund kan via KAI gespeeld worden. HALO, Top Spin, (ALLE) shooters, PGR2 en TOCA2 en RalliSport Challenge 2 worden VEEL online gespeeld en ZONDER haperingen !! :D Probeer maar eens !![/quote:1d38633587] waar kan ik dat downloaden (moet zeker eerst een pc aan hebben staan op een netwerk om m te laten spel??) 8) klint wel cool een ander xbox server is [url]http://www.xboxconnect.com[/url] maar daar is zowat alleen maar HALO :evil: meest domste xbox spel ooit gemaakt ik haat HALO!! :x
Link naar reactie
[quote:e6bf886970="Flubke"]KAI kun je downloaden op www.boxlink.co.uk (dacht ik) Je moet inderdaad je XboX aangesloten hebben op een router. KAI draait vervolgens op de PC en lust de XboX gewoon door. Werkt echt super !! :P[/quote:e6bf886970] nou neej daar kan je een domein registreren.. :-? ik ga wel even op altavista zoeken dan heb je t gelijk.. 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...