Ga naar inhoud

alweer een notebook vraag :D


Aanbevolen berichten

Na de zoek-functie aardig te hebben gebruikt om zelf achter wat dingen te komen zou ik graag nog de meningen van jullie willen horen over een bepaald soort notebook. Eisen: 1. 15.4 inch scherm(breedbeeld dus), (waarom? lijkt me wel mooi.) 2. Laag stroomverbruik ( 2 a 3 uur is wel weinig, kan ik dadelijk geen volledige dvd zien,omdat me accu op is :-? .) 3. Dvd-writer etc 4. buget max crica 1500 euro 5. totaal systeem waar ik wel een tijdje mee kan doen. 6. Af en toe gamen. Ik kom op deze modellen van acer: [url]http://www.acer.nl/acereuro/page4.do?dau22.oid=3836&UserCtxParam=0&GroupCtxParam=0&dctx1=3&ctx1=NL&crc=239144368[/url] cpu: Centrino cpu's verbruiken minder energie. En dat 1.4 ghz circa gelijk is aan amd 2.6 ghz had ik gelezen van een van de users. Maar bijv 1.6 ghz is dat dan veel sneller? wat is de verhouding? :o beeld: Is het beeld echt zo relax als het lijkt? had gelezen dat het nogal kleinere lettertjes zijn op zo'n beeld,maar dat films kijken heel relax is. Kan ik met bij de begin genoemde eisen veel beter naar iets anders kijken?(kwa merk) Alvast bedankt voor jullie mening! GreetingsZzz
Link naar reactie
Er zijn zoveel merken laptops met breedbeeldschermen. Ik denk dat ieder merk wel op deze trend is ingesprongen. Overigens is de Aspire serie over het algemeen nogal groot en zwaar (maar bij dit model valt dat door de Pentium M nogal mee). Wel zijn ze goedkoper dan de Travelmate serie. over de CPU: [url=http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/869626#laptop_overzichtje]hier[/url] staat een vergelijkingstabelletje. Op dat forum zijn zowiezo veel ervaringen met diverse laptops te vinden. Over het beeld: De resolutie van de meeste breedbeeldschermen is 1280 * 800, en volgens mij is dat echt niet zoveel. Maar ik denk dat je zoiets beter in een winkel kunt gaan bekijken (even de verkenner openen voor een goede 'test'), want ieders ogen zijn anders. Overigens heb ik zelf interesse in een laptop met SXGA+ scherm, dat is 15" @ 1400 * 1050... Een hogere resolutie, maar ik vond het prima te doen bleek laatst in de winkel. Maar ik draai nu ook een 17" (beeldbuis)monitor op 1280 * 1024.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...