Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Bij het opstarten van een computer duurt het een tijdje vooraleer ik in windows geraak. Ik zie iets staan waardoor ik denk dat het opstarten kan vertraagd worden Display Controller 5 IDE Controller 14 Serial Bus controller 9 Network Controller 11 Multlimedia Device 9 ACPI Controller 9 Die cijfers zijn de IRQ. Iemand een idee of dit klopt? of moet ik iets veranderen? alvast bedankt
Link naar reactie
[quote:3339c3a1a0="Comp-Freak"]Welk bestuuringssysteem draai je? Win98 heeft nl last van een probleem dat als je netwerkkaart wel aan staat maar niet een netwerkverbinding tot stand kan brengen, dat dan het opstarten heel erg vertraagd. Dat is op te lossen door in app. beheer hem uit te schakelen.[/quote:3339c3a1a0] Windows 98. Maar die pc werdt even offline gebruikt na een verse installatie van windows. Door dat er geen cd's bij de pc zaten(drivers van moederbord, lan, audio, ...) heb ik deze pc naar mij thuis meegenomen; Zal straks die pc terug naar die mensen doen (die hebben telenet) dus zal het normaal opgelost zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...