Ga naar inhoud

"Track at once" vs "Disc at once"


Aanbevolen berichten

wat voor fouten krijg je bij disc at once ? ik krijg heel vaak een medium speed error. Het verschil is dat bij disc at once in een keer de hele cd gebrand wordt, bij track at once zet hij de data in een track (vergelijkbaar met een nummer op een muziek CD), als je data erbijop brandt dan maakt ie een nieuwe track er bij dacht ik.
Link naar reactie
Vaag dat DAO niet lukt, het zou kunnen dat je tijdens het branden niet genoeg buffergeheugen beschikbaar hebt om in één keer alle data op die disk te krijgen. Wat zijn de specs van je systeem? Genoeg vrije schijfruimte? Op hoeveel speed brand je je CD's? Treedt het probleem ook op bij het branden op lage snelheid? DAO is trouwens noodzakelijk bij overburnen, DAO gaan nl. effiënter om met de nodige diskruimte dan TAO.
Link naar reactie
[quote:89e772687c="bussiechris"]Hoi, Als je muziek CD's wilt branden, moet je beslist Disc At Once gebruiken, anders krijg je tussen elk nummer een tik.[/quote:89e772687c] je krijgt een pauze van 2 sec dacht ik, geen tik. Tikken krijg je als de de speler waarvan je ript niet goed overweg kan met DAE
Link naar reactie
Specs van systeem: Athlon 1800 512MB enkele gigabytes vrij op de hdd!! Tijdens het branden zijn er idd problemen met de buffer, Je ziet dat ie z'n ReadBuffer vult en zodra het mis gaat valt de buffer ineens helemaal weg en dan is het over! Er komt van Nero alleen de melding, Burnproces Failed at 8x(....kb) Ik brand op 8 speed(de brander is dvdbrander/cdbrander) met Nero 6.3 Bij TAO krijg je idd 2 sec stilte en geen tik! Het is dus intussen zo dat ik wel gewoon cd's kan branden(zowel audio als data) maar dat dit allemaal op TAO moet en dit duurt een stuk langer aangezien de brander telkens de nieuwe track in de buffer moet inlezen! Tot nu toe al bedankt voor de reacties!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...