Ga naar inhoud

NOMAD Jukebox 3 40 Gb


Aanbevolen berichten

hai, ik heb een nomad 3 met orgineel 20 gig. gisteren is er een 40 gb in gekomen en dat ging allemaal goed. hij heeft hem geformatteerd en volgeschreven met 7000 liedjes. toen ik daarna de usb stekker uit de pc haalde ging de nomad na 15 minuten uit zich zelf uit. nu doe ik hem vanavond weer aan en loopt vast. hij laat het scherm zien met creative copyright blablabla, en dan het scherm van EAX. daar blijft hij vastzitten. als ik accu 2 eruit trek gaat de schijf draaien en doet hij er iets mee. stroom eraf of batterijen eruit halen helpt niet want daarna gebeurt het weer. ook reset helpt niet. de 20 gb was een fujitsu en de 40 gb is een hitatchi, beide 4200 rpm en 9,5 mm hoog. de firmware is 1.40.06. wat moet ik doen om hem goed te laten werken?
Link naar reactie
met de 20 gb draait hij als een trein. hij start gewoon niet op vanaf die 40 gb. misschien dat creative een soort bios maakt met de firmware dat de 20 gb zoveel mb( 19056) MOET hebben en de 40 gb zoveel anders mag hij niet aan ofzo tegen dit soort geintjes. de 40 gb ziet hij als 38133 mb. net de 20 er weer in, dan doet hij het goed. ik had de 40 al gevuld met mp3tjes(7000 ofzo) dus dat gaat wel, toen de usb eruit gehaald dan weer aan en toen zei hij bekijk het... zou het werken als ik alles wat op die 20 gb staat naar mn pc verhuis en dan verder naar de 40 gb? ik heb dat verloopje wel.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...