Ga naar inhoud

printer canon 850i produceert lege vellen....


Aanbevolen berichten

heb ruim 1,5 jaar printer van canon type 850i. Altijd goed gewerkt. Sinds kort produceert deze printer alleen lege vellen. Alle inktpatronen zijn vol (kleur van merk pellikaan en zwart wit van webcare) koppen met onderhoudsprogramma schoongemaakt maar niets helpt. Ook niet zgn diepreiniigen. Ook software opnieuw geinstalleerd en printer op mijn laptop aangesloten. Geen resultaat. Wie helpt ??
Link naar reactie
[quote:045492282b="mlangenh"]koppen met onderhoudsprogramma schoongemaakt maar niets helpt. Ook niet zgn diepreiniigen. [/quote:045492282b]Komt er bij de reiniging ook geen inkt op papier? In dat geval kan het zijn dat de koppen te ver verstopt zitten met opgedroogde inkt. Als het goed is kun je de inktpatroon houder met daaraan de printkoppen (die koperkleurige plaatjes aan de onderkant) uit de printer halen. Leg die dan voorzichtig een nachtje te weken in een bad van water. Evt. voorzichtig die koperkleurige plaatjes schoonwrijven met een vochtig wattenstaafje. Wel oppassen en de inkt eerst goed op laten lossen in water, anders heb je kans dat je die miniscule gaatjes nog verder dichtstopt.
Link naar reactie
[quote:8f383b3b0d="Captain_Kansloos"]Leg die dan voorzichtig een nachtje te weken in een bad van water. Evt. voorzichtig die koperkleurige plaatjes schoonwrijven met een vochtig wattenstaafje. Wel oppassen en de inkt eerst goed op laten lossen in water, anders heb je kans dat je die miniscule gaatjes nog verder dichtstopt.[/quote:8f383b3b0d] Neem dan wel gedeminiraliseerd water. Je weet wel zonder kalk en zo. (ik heb trouwens niet zo veel vertrouwen in deze manier :wink: ) Kijk ook even de contacten tussen de koppen en de printer na. Maar eerst: Drivers opnieuw installeren. Dat kost het minste moeite.
Link naar reactie
  • 4 weken later...
printkop canon i850 blijft weigeren. alles gedaan. 3 dagen de printerkop geheel in de spiritus gelegd. Goed laten drogen..... Het enige resultaat is dat de basiskleuren magenta en cyan heel ligt doorkomen bij de uitlijntest. Zwart en geel doen nog steeds niets. Het lijkt dat ik dus een nieuwe printkop moet hebben. Bij navraag in verschillende winkels (in Tilburg) kon men mij echter niet helpen. Niemand heeft zo,n printkop voor de i850. Weet iemand waar ik een printkop kan bestellen / halen ?? bvd
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...