Ga naar inhoud

Externe 200GB hard disk


Aanbevolen berichten

Ik heb een externe hd gekocht van 200GB Hoe kan ik er voor zorgen dat XP hem sls 200GB herkent en niet het max. van 128GB Ik heb windows sp1a al op de computer gezet ,dat duurde heel lang maar daarna blijft hij hem nog steeds herkennen 128GB . Ik heb al de partitie verwijderd en opnieuw aangemaakt daarna geformateerd maar zonder succes . Dit alles met schijfbeheer van xp Alvast bedankt voor reacties Nico
Link naar reactie
[quote:8029e84867="ndesm"]Ik heb een externe hd gekocht van 200GB Hoe kan ik er voor zorgen dat XP hem sls 200GB herkent en niet het max. van 128GB Ik heb windows sp1a al op de computer gezet [/quote:8029e84867] Ik heb zelf ook een externe harddisk, maar dan van 160 GB. Bij mij ziet XP SP1 die geïnstalleerd is op een fat32 partitie 'm volledig. Dat wil zeggen min de gebruikelijke 5 %. Toen er nog een fat32 partitie op de externe harddisk stond zag de verkenner van XP 'm al volledig. Is die 128 GB de grootte die bij jouw XP's schijfbeheer aangaf? Hoe heb je die externe harddisk op je pc aangesloten? Wellicht zou je die externe harddisk op een andere pc, of in de winkel waar je 'm kocht laten testen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...