Ga naar inhoud

Vraag ivm navullen printer cartridge


Aanbevolen berichten

Ik heb bij de aankoop van mijn Lexmark printer Z25 alleen een kleurencartridge bijgekregen waarmee ik nog geen 3 pagina's kon afdrukken of hij was leeg... Ik ben nu zo'n navulling gaan kopen maar wel zwart... Is het mogelijk om de kleurencartridge volledig te vullen met zwarte inkt in een van de drie gaatjes of in alle drie de gaatjes en zo zwart-wit te kunnen afdrukken? Ik heb namelijk nooit een kleurenafdruk nodig dus alleen zwart-wit is voor voldoende... Of moet ik nu nog een zwart-cartridge gaan kopen apart? Met vriendelijke groet. KM
Link naar reactie
[quote:a953bd2f74="KM"]Ik heb bij de aankoop van mijn Lexmark printer Z25 alleen een kleurencartridge bijgekregen waarmee ik nog geen 3 pagina's kon afdrukken of hij was leeg... Ik ben nu zo'n navulling gaan kopen maar wel zwart... Is het mogelijk om de kleurencartridge volledig te vullen met zwarte inkt in een van de drie gaatjes of in alle drie de gaatjes en zo zwart-wit te kunnen afdrukken? Ik heb namelijk nooit een kleurenafdruk nodig dus alleen zwart-wit is voor voldoende... Of moet ik nu nog een zwart-cartridge gaan kopen apart? Met vriendelijke groet. KM[/quote:a953bd2f74] neej, er is altijd inkt achtergebleven in de cardrige, als je gaat navullen gaat hoogst waarschijnlijk de afdruk helemaal mis en krijg je de meest vreemde kleuren als je het toch probeert, laat t even weten, ben wel benieuwd hoe het gegaan is :roll:
Link naar reactie
[quote:1fdec54b96="plextor"]inkt is inkt. waarom niet als het een kleuren tank is dan moet je elke kleur met zwarte inkt vullen. en in je printer progg afdrukken in zwart aan vinken[/quote:1fdec54b96] Zwart aanvinken? Wat bedoel je daarmee? Want dan gaat de printer toch net proberen met af te drukken met de zwart-cartridge, die welliswaar niet aanwezig is. Ik heb het reservoir voor de rode inkt met zwart gevuld en het printen lukte niet :cry:
Link naar reactie
[quote:17ce045577="KM"][quote:17ce045577="plextor"]inkt is inkt. waarom niet als het een kleuren tank is dan moet je elke kleur met zwarte inkt vullen. en in je printer progg afdrukken in zwart aan vinken[/quote:17ce045577] Zwart aanvinken? Wat bedoel je daarmee? Want dan gaat de printer toch net proberen met af te drukken met de zwart-cartridge, die welliswaar niet aanwezig is. Ik heb het reservoir voor de rode inkt met zwart gevuld en het printen lukte niet :cry:[/quote:17ce045577]ja oke'maar als je de zwarte inkt tank er uit haald dan kan je met de andere tank toch zwart printen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...