Ga naar inhoud

Een externe brander voor mijn laptop.


Aanbevolen berichten

Kriegel word ik ervan. Ik heb een wat oudere laptop, een Dell Inspiron 4000 GT 700. Ze 8) heeft een P3 700 mhz, 192 mb ram en een usb 1 (of 1.1 :-? ) aansluiting. Nu zoek ik een externe cd brander voor deze laptop omdat ik er kriegel van wordt om steeds maar zooi te installeren en te verwijderen omdat ik te weinig ruimte heb. Hebben jullie nog enig idee? ik zoek dus een externe usb 1(.1?) cd brander. Alvast bedankt voor de moeite. BBX
Link naar reactie
[quote:6bd69169c1="bbx"]dat klopt, maar wat is het alternatief? een pcmcia kaartje met een paar usb2 poorten? en dan een goeie aansluiten zeker.. (is zoo duur)[/quote:6bd69169c1] Valt wel mee (maar ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken). Je hebt al PCMCIA kaartjes met 2 USB2.0 poortjes voor 25 euro. En een externe brander heb je voor zo'n [url=http://www.pcsnel.nl/indexdirect.asp?productid=7170&source=kelkoo]94[/url] euro. Maar ze hebben wel nadelen. Ook al heb je USB2.0, je moet bedacht blijven op bufferproblemen, als je laptopje niet zo vlot is.
Link naar reactie
[quote:8240079571="Maarten81"] Maar ze hebben wel nadelen. Ook al heb je USB2.0, je moet bedacht blijven op bufferproblemen, als je laptopje niet zo vlot is.[/quote:8240079571] Valt wel met met de buffer underun protection op de branders van tegenwoordig. Zeker gezien zijn processor snelheid is DAT geen enkel probleem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...