Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik zit met het volgende probleem, ik ben bezig om van mijn 486 een linux bakkie te maken (aldus de andere linuxhelptopics ;)), maar goed mijn 486 werkte eerst altijd goed, nergens problemen mee. Alleen nu wilde ik het geheugen uitbreiden zodat ik linux normaal zou kunnen installeeren. Eerst zat er 8 in dit heb ik geupgraded naar 32. Het gezooi begon al na de eerste keer booten met nieuwe geheugen namelijk: Disk 1 Failure. Dus ik eens goed geluisterd naar mijn harde schijf en je hoort hem opstarten en dan 1 teikkend geluid maken. Ik dacht maybe hdd naar de ***, Andere aangedaan doet precies hetzelfde ook opstarten en dan tikkend geluid. Na goed ik dacht maybe voeding kapot, ik andere voeding erop hangen maar die maakt sissend geluid als ik hem aanzet (dit had ik eerst ook nooit!) dus ik weer die andere voeding erop die het vervolgens niet meer doet :-?. Mijn vraag is nu kortsluiting ergens of iemand idee? Thxn alvast, Johan 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...