Ga naar inhoud

Goede + nieuwe Harde schijf


Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om mijn PC een beetje te gaan uitbreiden (mss casemodden) Ik heb nu 160 Gb...dat wilde ik graag uitbreiden want ik game er veel en download ook veel muziek & films...dus daarom wilde ik mij HDD uitbreiden Nu de vraag...welke harddisk? Hij moet aan de volgende eisen voldoen: - minimaal 80 GB - Hij moet ATA zijn De schijf die ik nu erin heb zitten is een seagate barracuda 160 GB 2 mb ATA schijf. Zelf had ik de Western digital WD1600JB 160 GB 8mb 7200 in gedachte maar ik heb een paar testen gelezen (weet dan je daar moeilijk op kunt vertrouwen maa toch) en daar kwm die schijf niet al te best uit. Alvast bedankt Sliciej PS. ik heb nu een 2mb...kan daar dan ook een 8mb bij?
Link naar reactie
[quote:1a027b8767="Sliciej"]ah oke dat is goed...zal ik eens doen...maar jullie hebben toch wel 1 voorkeur:P? Btw wrom is mijn topic verplaats :evil: Er staan zoveel topics bij moederbord enzo van HDD's :evil:[/quote:1a027b8767] Als ik mocht kiezen zou ik Maxtor nemen, maar ik weet niet waarom. Dat is net zo als AMD en Intel of Nvidia en Ati..dus je eigen voorkeur en mening. [offtopic] je topic is verplaatst omdat die hier beter past.. :wink:
Link naar reactie
Maxtor is meestal de goedkoopste :P maar neem een WD of maxtor die seagate p-ata zijn ongelofelijk traaaaggg, das de bottleneck van de aldi pc, dit ding start 10x sneller op :lol: met een maxtor 120gb 8mb als die aldi pc. Ik weet niet of er serial ata inzit ? maar dan is de seagate weer een vd snelleren :) maargoed ik denk dat je p-ata wilt :) (denk aan koeling , een single drive wordt algauw 40-50 graden in die kast)
Link naar reactie
er zit een ATA schijf in Maar het word dus waarschijnlijk een Maxtor Maar moet je zoiets alleen erin plaatsen er klaar? OF moet je dat nog met partities (ofzoiets) doen enzo? Nu gaat mijn keuze uit: - [url=http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=34905&productType=1] Maxtor Diamond plus 120 GB[/url] - [url=http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/productdetailedinfo.do?productID=25540&productType=1] Western Digital Caviar WD1200JB[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...