Ga naar inhoud

Logitech I-Touch


Aanbevolen berichten

Ik heb al een tijdje een logitech i-touch keyboard, die draaide niet lekker onder w2k een ws2003. Dit kwam omdat dit niet ondersteund werd. Ondertussen ben ik overgestapt naar win xp pro, en alles toetsen zijn nu in te stellen. Behalve de f-lock toets, die blijft uit na een herstart van win, terwijl b.v. de numlock wel aangaat. Weet iemand een optie waarmee hij wel aangaat. Je hoeft hem alleen maar uit te zetten als je f-toetsen etc. veranderd.
Link naar reactie
Het enige wat ik bij logitech vond, was dat je de f-key uit moet zetten als je de toetsen configureerd. Wie weet helpt het als ik bij afsluiten de key uitzet, en kijken wat ie met herstarten doet. Maar normaal zou zoiets in je i-touch config moeten zitten. Maar verder is het een lekker bordje, met voor mij de juiste toets aanslag sterkte.
Link naar reactie
'k heb een Logitech cordless keyboard Deluxe en bij mij blijft de F-lock steeds ingesteld, ook na een herstart. Mogelijk een ander type bordje? (zo niet ga ik effe zoeken..) Edit: heb jij in je systray niet zo iets als dit: [img:b717f212f7]http://users.skynet.be/br.gilbert/locitech.jpg[/img:b717f212f7] dan kan je links klikken op dat icoontje, krijg je een popupje met de Staat van je toetsenbord (waar je dus je num lock,... en je F-lock kan inschakelen). Zorg dat daar je F-lock ingeschakeld is (en als controle: rechts klikken op het popupschermpje en kijken of er idd een vinkje staat bij je 'Status F-lock'. Op die manier is het bij mij ingesteld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...