Ga naar inhoud

[WIn98SE]Geluidskaart werkt niet op laptop.


Aanbevolen berichten

Mijn geluidskaart op mijn laptop werkt sinds kort niet meer. In apparaatbeheer staat een geel uitroepteken bij de Sound Blaster Pro of compatibel. Als ik daarop dubbelklik staat er bij apparaatstatus het volgende: Kan niet alle door dit apparaat gebruikte bronnen vaststellen.( Code 16 ) Als ik bij bronnen kijk staat er voor interrupt request een rode cirkel met een streep erdoor. Bij lijst met apparaten die een conflict veroorzaken staat het volgende: Interrupt request 05 gebruikt door: IRQ Holder voor PCI-steering. Interrupt request 05 gebruikt door: ESS Modem Device Manager. Wat gaat er hier verkeerd en hoe kan ik het oplossen????
Link naar reactie
[quote:706dfa981d="langejongen"]Mijn geluidskaart op mijn laptop werkt sinds kort niet meer. In apparaatbeheer staat een geel uitroepteken bij de Sound Blaster Pro of compatibel. Als ik daarop dubbelklik staat er bij apparaatstatus het volgende: Kan niet alle door dit apparaat gebruikte bronnen vaststellen.( Code 16 ) Als ik bij bronnen kijk staat er voor interrupt request een rode cirkel met een streep erdoor. Bij lijst met apparaten die een conflict veroorzaken staat het volgende: Interrupt request 05 gebruikt door: IRQ Holder voor PCI-steering. Interrupt request 05 gebruikt door: ESS Modem Device Manager. Wat gaat er hier verkeerd en hoe kan ik het oplossen????[/quote:706dfa981d]probeer handmatig je int 05 teveranderen in int 06 of zo
Link naar reactie
[quote:ac215b4237="plextor"][quote:ac215b4237="langejongen"]Mijn geluidskaart op mijn laptop werkt sinds kort niet meer. In apparaatbeheer staat een geel uitroepteken bij de Sound Blaster Pro of compatibel. Als ik daarop dubbelklik staat er bij apparaatstatus het volgende: Kan niet alle door dit apparaat gebruikte bronnen vaststellen.( Code 16 ) Als ik bij bronnen kijk staat er voor interrupt request een rode cirkel met een streep erdoor. Bij lijst met apparaten die een conflict veroorzaken staat het volgende: Interrupt request 05 gebruikt door: IRQ Holder voor PCI-steering. Interrupt request 05 gebruikt door: ESS Modem Device Manager. Wat gaat er hier verkeerd en hoe kan ik het oplossen????[/quote:ac215b4237]probeer handmatig je int 05 teveranderen in int 06 of zo[/quote:ac215b4237] Heeft dat geen gevolgen voor de werking van andere apparaten oid??
Link naar reactie
[quote:63d4cda9cc="langejongen"][quote:63d4cda9cc="plextor"][quote:63d4cda9cc="langejongen"]Mijn geluidskaart op mijn laptop werkt sinds kort niet meer. In apparaatbeheer staat een geel uitroepteken bij de Sound Blaster Pro of compatibel. Als ik daarop dubbelklik staat er bij apparaatstatus het volgende: Kan niet alle door dit apparaat gebruikte bronnen vaststellen.( Code 16 ) Als ik bij bronnen kijk staat er voor interrupt request een rode cirkel met een streep erdoor. Bij lijst met apparaten die een conflict veroorzaken staat het volgende: Interrupt request 05 gebruikt door: IRQ Holder voor PCI-steering. Interrupt request 05 gebruikt door: ESS Modem Device Manager. Wat gaat er hier verkeerd en hoe kan ik het oplossen????[/quote:63d4cda9cc]probeer handmatig je int 05 teveranderen in int 06 of zo[/quote:63d4cda9cc] Heeft dat geen gevolgen voor de werking van andere apparaten oid??[/quote:63d4cda9cc]nee want dan geeft windows dat aan
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...