Ga naar inhoud

paswoord kwijt van laptop bios...


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een HP Omnibook6000 en ik wil weer eens m'n bios in, maar ik ben mijn paswoord kwijt! Hoe kom ik daar weer in? Ik heb m'n laptop helemaal uit elkaar gehad en heb het accuutje eruit gehad wat ik het beste kon doen volgens de plaatselijke computerzaak. Maar dat had ook geen effect Wie kan mij vertellen wat te doen? Gr. Leon
Link naar reactie
jeetje, daar vraag je wat...nog niet zolang bekend op dit gebied... Ik heb echt geen idee. Dat is dus wel belangrijk? Ik zal het dan eens uit gaan zoeken...of ik het nog terug kan vinden. Boekjes zoeken dus, welke ik volgens mij niet eens meer heb. In ieder geval bedankt. Leon PS:Staat dit niet aangegeven wanneer ik opstart? Ik zal eens kijken...
Link naar reactie
gewoon naar de leverancier teruggaan om het wachtwoord ongedaan te maken : die krijgt vast en zeker wel een instructie van HP hoe dat moet. Kan misschien een paar dagen duren, maar dan weet je dat je zorgvuldig moet zijn met iets op slot zetten. Of als het een bedrijfs pc is dan terug naar je systeembeheerder, alhoewel het niet voor niemendal op zit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...