Ga naar inhoud

Levicom X-Alien - 500 Watt


Aanbevolen berichten

hallo, ik ben in het bezit van de Levicom X-Alien - 500 Watt, er zit op deze voeding een toerental regelaar, nu is mijn vraag (heb ik niet gevraagd bij de aankoop) maakt het uit of je de toertal regelaar voluit zet of in het midden, als deze voluit staat dan maakt deze een herrie, en dan kan je hem lager zetten wardoor de herrie minder wordt, maar is dit schadelijk voor het systeem alvast bedankt
Link naar reactie
Het is bij een beetje internetten en typen wordt de voeding niet veel belast door de processor en videokaart. Maar als je een spelletje gaat spelen of meerdere en zwaardere programma's gaat draaien dan moeten je videokaart en processor meer werken. Dit kost meer stroom en zal je voeding meer belast worden. Deze zul je dan hoger moeten zetten. En natuurlijk als je gaat overclocken wordt je voeding meer belast. Let er wel op dat het gene wat je kan instellen, niet de hoeveelheid stroom is dat je kan regelen maar hoe hard je ventilator draait. Tenminste zo denk ik dat die voeding werkt. :-?
Link naar reactie
als je voeding meer stroom levert wordt de boel warmer, als je niet zoveel stroom trekt kun je de ventilator iets lager zetten zodat hij niet zoveel lawaai maakt, je kunt proberen hem af te regelen door een spel te gaan spelen, een half uur later voelen aan de lucht, net zo traag zetten totdat er nog wel lucht doorstroomt, en die moet niet superheet zijn :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...