Ga naar inhoud

hp laptop met sitecom wifi kaart probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds januari 2004 een hp ze4522ea laptop. 'k ben d'r verder erg tevreden over echter: Sinds vorige week heb ik een wireless netwerk thuis liggen, sitecom wl-122 ap en in de laptop een sitecom wl-120 pcmcia kaart. Het netwerk werkt geweldig (goed bereik etc. etc.) maar als ik de laptop van de 220 afhaal en dan ga surfen, loopt de laptop helemaal vast. Alleen een hard reset werkt dan nog. Dingen die ik al gedaan heb zijn: -sitecom ap en pcmcia card geruild. -windows opnieuw geinstalleerd -computer geformateerd en nogmaals via de restore cd's de laptop opnieuw geinstalleerd. -Bios van de laptop geupdate -Laatste drivers voor de pcmcia kaart geinstalleerd -Laatste firmware upadte voor het ap geinstalleerd -Batterij optimalisatie gedaan (2x). -HP online hulp doorlopen. -HP active chat doorlopen (mederwerker gaf aan dat de batterij waarschijnlijk niet goed was.) -Telefonisch consult bij hp (nederland) Enorm chagerijnige vent gesproken. Gaf alles de schuld behalve de hp laptop. Tot nog toe dus alles zonder resultaat. Zijn er nog meer mensen die deze problemen met een hp laptop hebben? Heeft iemand wellicht nog wat tips. Alvast bedankt voor de moeite. ps. mijns inziens zit het probleem in de batterij, en niet in het netwerk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...