Ga naar inhoud

USB doet het niet


Aanbevolen berichten

[quote:7552d8a7ca="XardoW"]Ik heb een pc met 2 USB aansluitingen achter en 2 USB aansluitingen voor. De voorste 2 doen het wel , maar de achterste 2 niet. Wat is er aan de hand ? Zijn ze stuk, of moet ik ze inschakelen of zo ? [/quote:7552d8a7ca] Om wat voor een (merk) pc gaat het? Waarmee heb je de USB poorten getest? Welk besturingssysteem gebruik je? Indien Windows 98/2000/Me/Xp. Staan er geen uitroeptekens of vraagtekens in het apparaatbeheer? En Systeeminfo > Onderdelen > Probleemapparatuur? En Systeeminfo > Onderdelen > USB? Je zou inderdaad in de BIOS de USB instellingen kunnen nalopen.
Link naar reactie
Het gaat om een Compaq. Ik heb het gestest met mijn nieuwe muis. Besturingssysteem is Win XP. Der staan geen uitroeptekens of wat dan ook. Ik heb gekeken in Systeeminfo > Onderdelen > Probleemapparatuur. Daar staat dus wat in over mijn muis. Dat het niet correct werkt of zo. Ik heb ook gekeken in Systeeminfo > Onderdelen > USB. Daar staan mijn 4 USB poorten in en wat er allemaal aangesloten is(Dat is mijn moden en mijn muis, die zijn aangesloten aan de 2 USB-poorten die het wel doen). Maar ik weet nog steeds niet wat er aan de hand is......
Link naar reactie
[quote:f1ff59e8ac="XardoW"]Het gaat om een Compaq.[/quote:f1ff59e8ac] Kun je nog iets meer over zeggen. Een model nummer. [quote:f1ff59e8ac="XardoW"]Ik heb het gestest met mijn nieuwe muis[/quote:f1ff59e8ac] Dat zou voldoende moeten zijn. Maar voor alle zekerheid. Heb je de beschikking over een USB apparaat met een eigen voeding, zoals een externe USB harddisk?[quote:f1ff59e8ac="XardoW"]Ik heb ook gekeken in Systeeminfo > Onderdelen > USB. Daar staan mijn 4 USB poorten in en wat er allemaal aangesloten is(Dat is mijn moden en mijn muis, die zijn aangesloten aan de 2 USB-poorten die het wel doen). [/quote:f1ff59e8ac] Dus die zie je alleen in de Systeeminfo > Onderdelen > USB, als de muis aan de voorkant is aangesloten? [quote:f1ff59e8ac="XardoW"]Ik heb gekeken in Systeeminfo > Onderdelen > Probleemapparatuur. Daar staat dus wat in over mijn muis. Dat het niet correct werkt of zo. [/quote:f1ff59e8ac] Was die muis toen aan de voorkant van de pc aangesloten, of aan de achterkant?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...