Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Goede middag, heb me juist een belkin adsl-modem met ingebouwde draadloze router (802.11g - f5d7630-4a) aangeschaft. Maar zit al met een serieus probleem dat ik niet opgelost krijg, ik kan namelijk niet op internet. Naar de andere pc kan ik wel data verzenden via lan maar op internet lukt me niet. Ik installeer het geheel via de wizard, waar ik als connectie type PPPoE ingeef (ik denk dat dit nodig is met adsl), daarna volgt het venster waar ik mijn username en mijn paswoord moet ingeven. Onderaan staat daar ook iets nl. vpi/vci, wat ik hier moet ingeven is me niet echt duidelijk. Daarom dat ik het als volgt laat staan 0/38, dan krijg ik een scherm met mijn gegevens waar er bij IP-adres en Subnetmask allemaal nullen staan, ook mijn dns is niet ingevuld daar ik dit automatisch laat doen. Dan klik ik op apply en krijg ik een een scherm dat de data opgeslagen wordt. Daarna volgt een scherm met al mijn gegevens op en kan ik op connect klikken, maar kom ik steeds terug op dezelfde pagina. Mijn provider is skynet moest dat eventueel van rol spelen. Vriendelijke groeten Bart
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...