Ga naar inhoud

fout blok in harde schijf


Aanbevolen berichten

In mijn lig krijg ik steeds een melding 'beschadigd blok in apparaat\device\harddisk0\d. Is nu mijn schijf stuk of is het nog te maken met een of ander progamma? Ik heb 2 schijven 1 maxtor van 60 gig en een maxtor van 40 gig. de schijf van 60 gig zitten partities op. Mijn systeem valt niet uit of zo al hoor je soms een klik vanuit de kast. ik hen checkdisk al gebruikt maar geeft geen fouten. Wie weet iets of welk prog ik kan gebruiken om dat op te sporen,ik weet zelf niet welke disk het is.
Link naar reactie
bij welke vna de 2 schijven van je is het de keline (40) of de grote (60) is het een partie die je kan afsluiten zou je het kunnen proberen vooral als de parite aan het eind van de hd zit, hier komt de kop niet 1,2,3 overheen zit het aan het begin van de hd gaat de kop er nog steeds over en heb je aan het uitschakelen niks want de vuiligheid word als nog verspreid over de hd . ook als het tussen 2 parties heb je het zelfde probleem
Link naar reactie
[quote:245b8b3cee="Rick99"]dat zou ik wel willen alleen zie ik die nergens staan[/quote:245b8b3cee] Hier is ie te downloaden: [Edit] Hmm link werkte niet. [url=http://www.maxtor.com/portal/site/Maxtor/?epi_menuItemID=3c67e325e0a6b1f6294198b091346068&epi_menuID=976d37cd478c5826433f226075b46068&epi_baseMenuID=976d37cd478c5826433f226075b46068&channelpath=/en_us/Support/Software%20Downloads/ATA%20Hard%20Drives&downloadID=22&displayEULA=true]Link[/url] [Edit 2] Raar weer niet. Nou dan moet je hem maar ff kopieeren naar de adresbalk. :wink: Op de dan volgende pagina druk je onderaan op IAgree, klaar. [Edit 3] Ik weet nu het probleem, dus ik heb de link veranderd, zodat het nu weer op het scherm past. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...