Ga naar inhoud

waterdicht toetsenbord


Aanbevolen berichten

ik heb een waterdicht toetsenbord nodig, die ik kan desinfecteren met vochtige alcoholtissues. Op internet kan ik niets vinden, bij mijn computerleverancier zijn ze ook niet verkrijgbaar en als je in behandelkamers van ziekenhuizen rondneust, dan zie alleen maar gewone toetsenborden, die niet gedesinfecteerd kunnen worden en dus vol met bacteriën zitten
Link naar reactie
[quote:9952d553fe="plextor"]je kan ook een pak latex handschoenen kopen. dat is wel zo goedkoper dan zo een typtafel. en dan hoef je ook niet de toetsen schoon te maken. het is maar een idee[/quote:9952d553fe] lijkt me echt heerlijk als je een kwartiertje moet tikken met lekker weer :-? wat was die site ook alweer met slechte ideeen? :P
Link naar reactie
[quote:dad5760a69="hesseldevries"]ik heb een waterdicht toetsenbord nodig, die ik kan desinfecteren met vochtige alcoholtissues. Op internet kan ik niets vinden, bij mijn computerleverancier zijn ze ook niet verkrijgbaar en als je in behandelkamers van ziekenhuizen rondneust, dan zie alleen maar gewone toetsenborden, die niet gedesinfecteerd kunnen worden en dus vol met bacteriën zitten[/quote:dad5760a69] Die dingen heb ik gezien dit jaar op de Cebit in Hannover. Was daar met een vriendje die heeft zijn eigen computjer bedrijfje en toen probeerden ze die aan hem te slijten. Volgens die verkopen werden ze vooral aan Politie en Brandweer meldkamers verkocht. Dan konden ze nl lekker koffiemorsen enzo. Bedrijf kwam uit Engeland, alleen hoe ze nou heten, geen flauw idee.
Link naar reactie
De beste oplossing lijkt mij een een plastic/rubber achtige hoes voor over het toetsenbord. Deze kun je er dan afhalen en zo in de vaatwasser zetten. Deze gebruiken ze volgens mij ook in sommige winkels. Deze verkopen ze vast ook wel voor toetsenborden. :D En een nog betere manier is gewoon geen toetsenbord. En alleen een muis met schermtoetsenbord :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...