Ga naar inhoud

scheidingspagina bij printen


Aanbevolen berichten

Goedemiddag, Ik ben voor me werk aan het testen met een scheidingspagina bij afdrukken (seperator files). Vanwege een printregistratieprogramma wat wij gebruiken MOET het in PCL formaat. Nu heb ik al enkele, kleine zaken voor elkaar gekregen, ik noem bijvoorbeeld de bedrijfsnaam erbij zetten, maar wat ik graag zou willen weten is of het ook mogelijk is om ipv die grote, met hekjes gemaakte letters ook een kleiner lettertype te gebruiken, of misschien ipv 8 regels hekjes iets minder hekjes (zodat de gebruikersnaam er tenminste helemaal op past, test maar es met de Administrator wat ik bedoel ;-) ) ook zou ik - als het mogelijk is - graag een beetje duidelijkheid willen over wat de volgende code betekend: [code:1:0356806118]\H1B\L%-12345X@PJL ENTER LANGUAGE=PCL \H1B\L&l1T\0 \M\B\S\N\U[/code:1:0356806118] En of ik er wat aan heb als ik wat wil aanpassen (of kan ik er beter niet mee rotzooien?) Het liefst heb ik natuurlijk een handleiding, maar ik kan er geen op inet vinden, misschien dat een van u allen mij kan helpen? Bij voorbaat dank, Emiel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...