Ga naar inhoud

Waterdichte & Niet defect krijgende Notebook


Aanbevolen berichten

Nou, ik denk niet dat er een notebook bestaat die niet kapot te krijgen is. :wink: Volgens mij is er ook niet slechts 1 zo´n notebook, maar meerdere van verschillende fabrikanten. Dit zijn dan zogenaamde "ruggedized" notebooks. Een voorbeeld is de [url=http://www.panasonic.com/computer/toughbook/tb_models.asp]Panasonic Toughbook[/url]. Zoek maar even op Google naar "ruggedized notebook" en gij zult (hoogstwaarschijnlijk) vinden!
Link naar reactie
Hieronder wat info van Panasonic. CF-29 Toughbooks zijn stof-, schok- en vochtbestendige notebook computers. Met andere woorden: notebook computers die u ook buiten kunt gebruiken en tegen een frisse Nederlandse regenbui kunnen. Als u behoefte heeft aan een notebook computer die onder vrijwel alle omstandigheden zijn werk doet dan is de Toughbook 29 de juiste keuze. Omdat de Toughbook 29 een ruggedized computer is beschikt hij over een speciaal beschermd LCD-scherm, een harddisc die in een speciale behuizing zit en een keyboard dat slechts door middel van 1 flatkabel verbonden is. Het resultaat is dat de Toughbook 29 blijft werken waar anderen kapot gaan. Dit bespaart u duizenden euro's aan reparatiekosten en dure 'down-tijd' (en we hebben het niet eens over ontevreden klanten omdat u uw werk niet kunt doen). De Panasonic Toughbooks zijn speciaal gemaakt voor mensen die het uiterste verlangen van hun notebook computer en hem dus ook buiten gebruiken. De Toughbook 29 is het parade paardje van de Toughbook lijn en voldoet aan de zware militaire MIL-STD810-F standaard. Mobile Intel® Centrino® 1,2Ghz Ultra Low Voltage processor 13,3 " Transmissive LCD scherm Touchscreen 40 Gb HDD MIL-STD810F Approaved IP-54 classificatie Integrated Wireless LAN (IEEE-802.11b)
Link naar reactie
[quote:3c3f6379c6="Comp-Freak"]Zijn deze zo waterdicht dat ze onder water kunnen of gewoon spatwaterdicht?[/quote:3c3f6379c6] Of je ze helemaal onder water kunt dompelen betwijfel ik. Misschien dat er wel zo´n soort notebook bestaat, maar de meeste kunnen hier volgens mij niet tegen. Spatwater, regen en zelfs (hete) koffie die gemorst wordt zijn echter geen enkel probleem. Wou je ermee gaan duiken dan ofzo? :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...