Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

kan iemand mij wegwijsmaken ik wil een 2e harde schijf inbouwen in mijn pc. er zit al een dvd speler en een brander in de pc alsmede een 3,5 inch diskette drive. waar op te letten met aansluiten \?? is er ergens documentatie over of kan iemand mij daarover een berichtje sturen deze senior is u uiterst dankbaar stommeer
Link naar reactie
ten eerste:verkeer de forum, maar ik help je graag. Om hem aan te sluiten heb je zo'n zwarte platte kabel nodig voor IDE schijven en een kleine met vier gaatjes voor een s-ata schijf.Verder nog zo'n kleine witte stekker uit je voeding.Bij aansluiten hoef je eigenlijk niet op zo veel te letten, behalve dat je de jumper voor master of slave op de goede instelling zet, zodat hij precies anders staat dan de andere drive op die kabel.
Link naar reactie
Zit je ons te foppen of zo? :o Op een beetje moederbord kunnen 4 IDE-apparaten aangesloten worden: 1. Je harde schijf die er al in zit; 2. DVD-speler; 3. CD-brander; 4. ... (je floppy drive is geen IDE-apparaat). Check ff of je je bestaande harde schijf kunt vinden en bestudeer 's hoe dat ding aangesloten is. Check ook 's waar je de nieuwe schijf kwijt kan. Lees ook 's de handleiding van je moederbord. Als je er dan nog niet uit komt, laat die nieuwe harde schijf dan plaatsen door een expert, bijv. de winkel waar je 'm koopt. Die doen het vaak gratis als ze toch niks te doen hebben ...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...