Ga naar inhoud

Samenstellen van pc


Aanbevolen berichten

Goedenmiddag, Ik heb een budget van max 600 euro. Kast en cdbrander zijn aanwezig. Nu wil ik mijn pc gaan upgraden. Wie kan mij tips geven zodat ik netjes binnen mijn budget blijf zitten. Ik bouw de pc zelf, gaat dus om losse onderdelen Even een monitor buiten beschouwing gelaten gaat het om: Moederbord, processor, videokaart,geheugen en harde schijf. Het moet een pc worden om te gamen Bedankt voor de tips
Link naar reactie
Tenzij het echt een leuke hobby is om dat spul zelf in mekaar te lopen zetten lijkt het me veel veiliger en handiger en niet eens zoveel duurder (wat kost een kast en een cd-brandertje tegenwoordig?) om een complete kast te kopen bij een goede leverancier. Hier en daar vind je leuke actiesystemen waarbij je best goedkoop uit bent. Zoiets van Completer bijvoorbeeld: http://www.completer.nl/systemen/enter.html?target=Yong_SunYS_kt4_2600.html Is natuurlijk in de winkel nog aan te passen naar eigen wens, zwaardere videokaart of modernere chipset op je mobo bijvoorbeeld. Of het AMD Game Systeem van Yorcom: http://www.yorcom.nl/v2/html/systemen_main.htm
Link naar reactie
[quote:d21ce89a4e="hjs"] game systeem is videokaart !! Ik raad aan om een Radeon 9800 pro (1/3 van je budget) te nemen en dan de rest van je systeem daarop aan te passen. [/quote:d21ce89a4e] Hangt ervanaf wat je onder gamen verstaat, voor hartenjagen heb je echt geen Radeon 9800 Pro nodig. :wink:
Link naar reactie
[quote:7de575108e="hjs"]game systeem is videokaart !! Ik raad aan om een Radeon 9800 pro (1/3 van je budget) te nemen en dan de rest van je systeem daarop aan te passen.[/quote:7de575108e] helemaal mee eens. Ik zou denken aan het volgende: mobo: abit nf-7 75 euro cpu: athlon xp 2500+ 89 euro videokaart: sapphire radeon 9800 pro (bulk) 199 euro geheugen: 512 mb kingston pc 3200 125 euro harde schijf: WD 120 gb 92 euro Totaal: 580 euro De priijzen zijn van Alternate.nl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...