Ga naar inhoud

computer start niet door na plaatsen bluetooth adapter


Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist een sitecom bluetooth usb adapter gekocht, om met mijn nokia telefoon te kunnen communiceren via mijn pc. Dat werkt allemaal prima, de bluetooth adapter wordt goed geïnstalleerd onder winxp enz.. Nu is het punt dat als ik de computer aanzet terwijl de bluetooth adapter is aangesloten, hij blijft hangen bij het POST scherm (hij komt vaak niet verder dan het testen van het geheugen, daarna bevriest de pc). Zodra ik de adapter verwijder en op reset druk start de pc weer op als vanouds. Ik heb al eens in het bios gekeken of de computer wellicht probeert via de bluetooth adapter te booten oid, maar ik vind nergens bios opties die hier iets mee te maken hebben. Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn? (het is voor mij geen groot probleem, maar ik ben nieuwsgierig of meer mensen dit probleem hebben en of er eventueel een oplossing bestaat). Mijn hardware: Epox 8KRA2+ A-XP 2400+ 512 Mb Ram Radeon 9800 Pro Windows xp pro
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...