Ga naar inhoud

computer loopt vast bij instoppen CD


Aanbevolen berichten

Hoihallo, Ik zit met al een tijd het volgende probleem, hopelijk kan iemand mij helpen : Als ik een CD in mn discdrive doe (zowel E als F) loopt mijn computer vaak vast. Hij doet dan niets meer, en is dan ook niet meer te alt+ctrl+deleten.. Hierdoor heeft mijn computer ook een keer een week opstart vertragingskuren gehad. Na een weekendje rust deed het beestje het opeens weer normaal. :roll: Maar ik wil weer zonder zorgen cdtjes kunnen branden. Weet iemand raad? Bij voorbaat dank! Groetjes, Christien
Link naar reactie
Hij was zó traag. Als ik mijn computer aanzette, dan duurde het lang voordat hij de rest van de info (een hele lijst) vermeldde nadat hij info vermeldde mbt de soort processer en de KB's. Vervolgens kwam het windows logo met witte streep 2 keer achter elkaar in beeld (kort) gevolgd door een zwart scherm, dat ongeveer een minuut bleef staan.. Dan kwam ik wel gewoon bij het blauwe 'ontvangstscherm'. Kan je hier iets mee?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...