Ga naar inhoud

Uitzondering is opgetreden. Dit is aangeroepen door.


Aanbevolen berichten

Ik krijg regelmatig een blauw scherm met meldingen. Vaak is dat na het contact met de server van HCC-net na het inbellen. Maar het komt ook voor als ik bijvoorbeeld via Word document openen en betreffend bestand aanklik. Via Ctrl Alt Del probeer ik dan de geopende programma's te beëindigen. Ik heb Windows 98 SE. Voorbeelden: Uitzondering OE is opgetreden op 0028:70046518 in VXD... Dit is aangeroepen vanaf 0028:C00CA34C in VxD OE 0028:C0296D00 in VXD NTKERN (08) + 0000ECO OE 0028:C0036671 in VXD IFSMGR (01) 00002CAD Is het intern geheugen op een of andere manier beschadigd? Kan mij iemand helpen?
Link naar reactie
Staat [url=http://support.microsoft.com/search/default.aspx?InCC_hdn=true&Catalog=LCID%3D1033%26CDID%3DEN-US-KB%26PRODLISTSRC%3DON&withinResults=&QuerySource=gASr_Query&Product=msall&Queryc=IFSMGR&Query=IFSMGR&KeywordType=ANY&maxResults=150&Titles=false&numDays=&InCC=on]hier[/url] iets tussen dat je op weg kan helpen?
Link naar reactie
Zoals geadviseerd heb ik Memtest86 gedownload en ben begonnen met testen. Omdat dat meer dan 8 uur duurde ben ik ermee gestopt, c.q. de test afgebroken. Ondertussen heb ik met mijn gebrekkig Engels Readme.text bekeken. Daarin wordt aangegeven dat de test meer dan 23 uur duurt. Kan deze test ook korter? Wat moet ik daarvoor doen? Hoe moet ik met eventuele foutmeldingen doen? Kan ik deze op een of andere manier afdrukken? Graag nog even terugkoppeling, waarvoor mijn dank. Wiel
Link naar reactie
31 uur? :o Is het niet zo dat hij oneindig door gaat met testen totdat je het stopt? Bij mij ging hij ook maar steeds door en het leek erop dat hij weer opnieuw begon omdat die balk weer opnieuw begon te lopen. Ik heb hem toen ook maar gestopt. Als hij zo lang bezig is zonder fouten dan kun je er wel vanuit gaan dat er geen fouten zullen worden gevonden lijkt mij.
Link naar reactie
[quote:b1f932def0="praatpaal"]31 uur? :o Is het niet zo dat hij oneindig door gaat met testen totdat je het stopt? Bij mij ging hij ook maar steeds door en het leek erop dat hij weer opnieuw begon omdat die balk weer opnieuw begon te lopen. Ik heb hem toen ook maar gestopt. Als hij zo lang bezig is zonder fouten dan kun je er wel vanuit gaan dat er geen fouten zullen worden gevonden lijkt mij.[/quote:b1f932def0] :-? Ik zal de test stoppen. Inmiddels bijna 32 uur getest! De handleiding in het Engels zal ik wel laten vertalen. Het probleem wat ik heb met mijn computer zal ik nu op een andere manier moeten oplossen. Elke suggestie in deze is natuurlijk welkom. In ieder geval bedankt voor het meedenken. Wiel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...