Ga naar inhoud

Digitale camera probleem


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn digitale camera (Trust 350FT Powerc@m Flash). Ik heb alle drivers op mijn computer correct geinstalleerd maar als ik mijn camera inplug dan sluit de computer spontaan af :S. Op mijn oude computer werkte het wel op USB 1.0 en nu op deze nieuwe zit USB 2.0. Misschien heeft het daar mee te maken. Weet iemand hoe dit komt?
Link naar reactie
[quote:d8df4212b1="Bosje"]sluit je PC af als je ook een ander USB apparaat erin steekt ? Wat voor soort aansluiting is de USB 2.0 ? Die van een standaard mobo of is ie via een bracket aangesloten ? (laatst iemand geholpen, had zijn USB (bracket), verkeerd aangesloten, draadje precies andersom.[/quote:d8df4212b1]Het is de standaard aansluiting van het moederbord en andere dingen werken er wel op, dan sluit de computer niet af.
Link naar reactie
vaag : kijk of je nieuwere USB 2.0 drivers kan vinden. anders toch naar trust drivers zoeken. Je weet nooit : wat gebeurt er als je de Trust aanluit (en digi aan) en daarna pas de PC aanzet ? Pc staat aan : als je de trust aansluit (pc reboot dus), heb je de power van de trust dus aan staan. Probeer het met : powerr off Trust, aanlsuiten op PC en dan power on van je digi. Gaat het dan nog fout ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...